FoggiaJambatan naik selesaiPermintaan yang lemah mungkin masih berada dalam tekanan dalam jangka pen

  • masa pelepasan:2024-04-15 12:01:45
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:372
  • Penerangan pantas:

    Foggia,Titik lain untuk diperhatikan ialah pemilihan jambatan penerbangan hidraulik tetap juga perlu diperhatikan. Pertama, per

Kandungan artikel

Titik lain untuk diperhatikan ialah pemilihan jambatan penerbangan hidraulik tetap juga perlu diperhatikan. Pertama, perlu menjelaskan skop penggunaan jambatan penerbangan hidraulik tetap. Selain itu, kapasitas muatan bernilai jambatan penerbangan hidraulik tetap dan keadaan persekitaran di mana mereka digunakan juga perlu dipertimbangkan. Kedua, melakukan kajian pasar yang cukup di hadapan, memilih penghasil tanda lama jambatan naik, dan menggabungkan kemampuan perkhidmatan penghasil dan selepas jualan. Selagi platform angkat mempunyai kualiti peralatan yang baik, prestasi lengkap, dan peralatan keselamatan lengkap, ia boleh dianggap dengan harga yang besar.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

FoggiaApabila minyak memasuki sistem hidraulik jambatan naik hidraulik dan berfungsi, kesucian adalah isu utama. Dirt and other impurities should be prevented from entering the hydraulic boarding axle system. Seperti yang anda tahu partikel-partikel kecil boleh menggaruk valve, jam pompa, blok lubang, dan menyebabkan perbaikan mahal.

Terdapat banyak bunyi yang dijana bila menggunakan jembatan naik hidraulik bergerak. Jadi, di mana bunyi-bunyi ini disebabkan? Bahkan, stesen pam, silinder besi, dan peralatan besi adalah semua sumber bunyi. Hari ini kami akan menganalisis untuk anda: . Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi. Selepas mendengar bunyi dari jambatan boarding hidraulik, periksa pertama jika ada masalah dengan stesen pompa hidraulik, motor, valve, dan peranti penyesuaian, dan jika bunyi disebabkan oleh getaran.

KolipulliAlasan: Penapis diblokir.

Ban: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.

Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya, persekitaran kerja, saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur, dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.


FoggiaJambatan naik selesaiPermintaan yang lemah mungkin masih berada dalam tekanan dalam jangka pendek



Keperlukan pemasangan bagi bingkai dinding jambatan papan bimbit tidak banyak, kerana ia mudah dipasang. Secara khusus, keperluan pemasangan adalah: untuk pemasangan awal, jarak diantaranya dan bawahnya sepatutnya -m. Kemudian, ia adalah m. The horizontal tilt angle should be within degrees.

Kelajuan pembangunan industri gudang dan logistik semasa adalah sangat cepat, dan forklift boleh dilihat di berbagai kilang, workshops, dan lain-lain kali. Namun, adakah anda pernah melihat peralatan muatan dan muatan hidraulik yang digunakan bersama dengan forklift? Ia terutama direka untuk membantu memuatkan dan memuatkan barang secara manual dengan cepat.

When working in foundation pits or depths,FoggiaJenis bergerak hidraulik paksi naik, a helmet must be worn.

Kualiti yang baikKeuntungan dan Pemilihan Bahan Jembatan Naik: Jembatan naik dengan prestasi yang lebih tinggi mempunyai kekuatan tinggi dan kapasitas pembawa muatan, dan tidak mudah disebabkan walaupun semasa operasi jangka panjang di bawah muatan tinggi.

Sebagai bahagian penting jambatan naik, tinggi boleh disesuaikan mengikut kenderaan-kenderaan yang berbeza barang-barang, sehingga ia boleh menjadi aras dengan platform pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang-barang. Kerana produksi jambatan penerbangan hidraulik elektrik oleh pembuat yang berbeza, tinggi platform desain dan pembuatan dan jarak dari tanah juga berbeza, dengan tinggi yang berlainan dari mm hingga mm. Tinggi strok angkat hidraulik berlainan dari mm hingga mm, dan tinggi jambatan boarding hidraulik elektrik sendiri ditambah tinggi strok adalah mm, yang boleh dipenuhi oleh hampir semua kenderaan kargo (dengan tinggi kenderaan umum ).

Dalam terma pemasangan, jembatan naik bimbit mempunyai keperluan khusus yang berbeza untuk komponen berbeza. Oleh itu, untuk belajar dan memahami pemasangan jembatan naik bimbit,FoggiaJembatan penerbangan tetap hidraulik, komponen atau bahagian berbeza patut dilayan berbeza, dan tidak semua patut dicampur bersama. Ini tidak menyebabkan pengetahuan berkuasa, tetapi juga mempengaruhi kesan belajar.


FoggiaJambatan naik selesaiPermintaan yang lemah mungkin masih berada dalam tekanan dalam jangka pendek



Kost rendah dan kadar kegagalan rendah jambatan naik: Sebab penggunaan sistem hidraulik maju dan kaedah yang baik, kadar kegagalan operasi lif boleh dikurangkan ke aras rendah. Konsum kuasa rendah: Apabila lif hidraulik turun ia dipandu oleh tekanan yang dijana oleh berat badannya sendiri, yang sangat menyimpan tenaga. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil jambatan naik

harga pasaranJembatan penerbangan tekan hidraulik boleh dibawa: Ia adalah jenis yang digunakan secara luas, sesuai untuk tempat dimana muatan muatan, platform kargo, gudang, dll.

Penukar juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi. Apabila tenaga bekalan kuasa lebih rendah dari % tenaga bernilai, cincin sirkuit pendek inti besi bentuk E peranti ini patah, permukaan yok magnetik dan armatur terkurung terdapat debu atau rust, yang boleh menyebabkan peranti untuk menghasilkan; Buzz&# quo; Bunyi.

Sebagai peralatan pengangkutan bantuan yang sangat penting dalam peralatan logistik gudang, jambatan pengangkutan tidak hanya boleh dengan cepat mengangkut barang langsung dari platform dan keluar forklift ke dalam kereta, tetapi juga menetapkan jambatan antara platform kargo dan kereta untuk memenuhi pengangkutan dan muatan dan lepaskan barang. Kerana penghantaran sering, dan tekanan muatan tinggi barang di pelabuhan penghantaran, ia tidak dapat dihindari untuk mengadakan tekanan tertentu pada jambatan pengangkutan. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Adopting imported sealing components to ensure excellent sealing performance of the hydraulic system; Mengadopsi stesen hidraulik modular terintegrasi yang diimport dengan prestasi penutup yang baik dan hidup perkhidmatan panjang; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Dipersediakan dengan tongkat sokongan untuk memastikan keselamatan pegawai penyelamatan memasuki dalaman jambatan papan naik untuk penyelamatan, traktor jambatan papan gerak bergerak adalah jenis jambatan papan bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan disediakan dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Apabila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, Ia boleh dengan mudah dan mudah mencapai pergerakan tarikan.

Pasang kereta api perlindungan tinggi m di sekitar lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, dengan jarak tidak kurang dari m dari kereta api perlindungan ke lubang dasar. Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa,FoggiaJembatan penerbangan tetap hidraulik, dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo yang digunakan dalam sambungan dengan forklift. Jujukan penyelamatan kerja bumi mesti memenuhi syarat desain dan mengikut" Menyukung sokongan, sokongan pertama dan kemudian menggali, menggali lapisan, tiada overbreak&rquote; Prinsip.

Pengurusan masalah: Mengganti cincin penyegelan pompa minyak boleh menghapuskan masalah.


FoggiaMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat FoggiaJambatan naik selesaiPermintaan yang lemah mungkin masih berada dalam tekanan dalam jangka pen memberi anda FoggiaJambatan naik selesaiPermintaan yang lemah mungkin masih berada dalam tekanan dalam jangka pen oleh syarikat kami, perkhidmatan FoggiaJambatan naik selesaiPermintaan yang lemah mungkin masih berada dalam tekanan dalam jangka pen dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk FoggiaJambatan naik selesaiPermintaan yang lemah mungkin masih berada dalam tekanan dalam jangka pen, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian FoggiaJambatan naik selesaiPermintaan yang lemah mungkin masih berada dalam tekanan dalam jangka pen. FoggiaJambatan naik selesaiPermintaan yang lemah mungkin masih berada dalam tekanan dalam jangka pen di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di FoggiaJambatan naik selesaiPermintaan yang lemah mungkin masih berada dalam tekanan dalam jangka pen, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!