RomJembatan naik keretaPembekal mengalu-alukan kedatangan anda

  • masa pelepasan:2024-04-26 09:58:32
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:181
  • Penerangan pantas:

    Rom, motor tidak berputarAlasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah,

Kandungan artikel
motor tidak berputar

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah,RomMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naik, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Cilinder minyak: Cilinder minyak tahan memakai ketepatan tinggi yang dihasilkan di Jinan.

RomPemuatan dan pembuatan jambatan hidraulik ialah pemuatan dan pembuatan kargo peralatan bantuan yang digunakan dalam sambungan dengan forklift, yang digunakan secara luas dalam platform kargo dan pemuatan dan pembuatan bimbit tempat tanpa pemuatan dan pembuatan peralatan. Dengannya, garpu boleh masuk secara langsung ke dalam kompartemen kereta dari tanah untuk operasi muatan dan muatan besar. Ia mengadopsi kuasa hidraulik manual, tanpa perlukan bekalan kuasa, semasa proses operasi, perlu mengikuti arah operasi secara ketat untuk mencegah kerosakan peralatan.

Jembatan lebih mahal daripada lif biasa, tetapi dari sudut pandang kos pembinaan awam keseluruhan, mereka lebih mahal daripada lif biasa. Banyak pembuat jambatan naik tidak bertanggungjawab atas kerja teknik awam, dan pengguna perlu memilih unit pembangunan awam yang boleh dipercayai dan ekonomi untuk pembangunan. Oleh itu, pengguna boleh mempertimbangkan secara keseluruhan harga lif kargo dan anggaran projek insinyur awam untuk mencapai produk yang berkesan pada biaya.

AntipoloAlasan: pompa manual dan pompa perlengkapan mempunyai kebocoran minyak yang berat.

Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.

Peluang yang boleh digunakan untuk jembatan naik bimbit: jembatan naik bimbit terutama digunakan untuk memuatkan dan membuang trak dan bekas di kilang pelabuhan besar, perusahaan industri dan tambang, perusahaan pembangunan, perusahaan batubara, dan perusahaan dan institusi lain. Ia adalah sesuai untuk forklift untuk memuatkan dan membuang barang secara langsung dari platform ke trak tanpa membuang-buang tenaga kerja untuk pengangkutan berbilang, dengan itu meningkatkan efisiensi produksi,RomJembatan boarding bergerak, mengurangi biaya tersembunyi untuk perusahaan, pelabuhan besar, perusahaan industri dan tambang, perusahaan pembangunan, perusahaan batubara, perusahaan batubara dan elektrik, dan perusahaan dan institusi lain. Ia adalah sesuai untuk forklift untuk memuatkan dan membuang barang secara langsung dari platform ke trak tanpa membuang-buang tenaga kerja untuk pengangkutan berbilang, dengan itu meningkatkan efisiensi produksi, mengurangi biaya tersembunyi untuk perusahaan, dan

Bunyi yang dijana oleh kegagalan sistem hidraulik jambatan pengangkutan mengandungi aspek berikut: valv hidraulik dan saluran paip, silinder minyak, pompa hidraulik, dan sistem mekanik. Motor elektrik, alternator, atau valv arah elektromagnetik juga boleh menyebabkan bunyi tinggi pada paksi. Pembuat paksi profesional menjamin kualiti, syarikat adalah profesional, bekalan tepat masa, dan berkesan-efektif, dan telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!

Reason: The action of the support valve or electromagnetic directional valve fails, and there are two situations: the input voltage of the electromagnetic coil is less than V. Kol elektromagnetik terbakar. Kerja bantal mengganggu penyelesaian masalah: pemeliharaan atau penggantian boleh menghapuskannya.

Perkhidmatan jujurAlasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.

After the vehicle is in place, release the return valve, lower the shaft, and smoothly install the lip on the rear of the vehicle. Rantai paksi ditetapkan pada kenderaan. Pada titik ini, sistem hidraulik tidak akan dan boleh mula bekerja.

Sistem elektrik jambatan pengangkutan dipenuhi dengan indikasi kesalahan untuk perlindungan bawah kabel dengan papan perlindungan kaki anti tekanan di platform.


RomJembatan naik keretaPembekal mengalu-alukan kedatangan anda



Langkah dalam menghasilkan jambatan papan adalah untuk memotong dan memberi makan bahan yang diperlukan ke dalam baja menurut lukisan.

Berjanjilah dan berjanjilah.Dalam terma pemasangan, jembatan naik bimbit mempunyai keperluan khusus yang berbeza untuk komponen berbeza. Oleh itu, untuk belajar dan memahami pemasangan jembatan naik bimbit, komponen atau bahagian berbeza patut dilayan berbeza, dan tidak semua patut dicampur bersama. Ini tidak menyebabkan pengetahuan berkuasa, tetapi juga mempengaruhi kesan belajar.

Alasan utama untuk bunyi tinggi yang dijana oleh motor elektrik ialah: rotor motor dipukul, dipakai berat, atau perlindungan rosak, menyebabkan motor elektrik membersihkan bore dan menghasilkan bunyi; Pemegang sejuk motor elektrik rosak atau tidak ditetapkan dengan kuat, yang menyebabkan bunyi yang tinggi; Motor elektrik tidak ditetapkan dengan kuat dan juga boleh menyebabkan getaran, menghasilkan bunyi yang tinggi.

Pengecualian: Pengurangan muatan boleh menghapuskannya.

RomAdakah jambatan boarding mudah digunakan? Orang-orang yang telah menggunakan jambatan boarding tahu bahawa ia adalah peralatan mekanik yang sangat berguna, yang membawa kesenangan besar untuk industri logistik dan beberapa kilang industri yang perlu memuatkan dan memuatkan barang. Beberapa perusahaan juga menghargai prospek pembangunan jambatan boarding dan menetapkan jambatan boarding kilang. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai penghasil jambatan naik menyediakan bekalan tepat waktu, dengan kost-efektivitas tinggi, dan telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk memilih!

Kecerunan jambatan penerbangan hidraulik elektrik sendiri mesti mempunyai cerun tertentu untuk membolehkan forklift memasuki kereta untuk memuatkan dan memuatkan kargo. Panjang cerun juga berbeza dari mm hingga mm, terutamanya mengingat keselamatan dan kestabilan penggunaan. Selama masa yang lama, penghasil paksi papan tidak mempunyai pusingan untuk menghindari perbezaan harga, yang % lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

Kualiti produk penghasil teknologi dijamin. Sudah tentu, kualiti produk di pasar sekarang dijamin, dan pengakuan penghasil teknologi di pasar juga akan lebih tinggi. Harga produk penghasil teknologi boleh diterima. Bila memilih untuk membeli jambatan kereta api kelajuan tinggi, penting untuk melihat keadaan harga asas. Terdapat banyak harga yang berbeza di pasar hari ini beberapa lebih efektif biaya, dan beberapa lebih mahal, Apabila pelanggan memilih, mereka sentiasa boleh mencari pembuat teknikal dan profesional. Mereka juga boleh memeriksa trenden pasar dan berapa banyak ia biaya. Apabila pembuat mendapatkan harga, mereka boleh memeriksa harga untuk melihat jika mereka boleh menerimanya. Mereka juga boleh memilih berdasarkan perbandingan harga.


HoustonMaklumat produk lain
  • HerzliyaPenukar fasa tunggal yang ditenggelamkan minyakokey

    HerzliyaPenukar fasa tunggal yang ditenggelamkan minyakokey

  • VilzburgPlatform angkat hidraulik 5 tonTolak teknologi baru, produk baru dan perkhidmatan baru

    VilzburgPlatform angkat hidraulik 5 tonTolak teknologi baru, produk baru dan perkhidmatan baru

  • VilzburgAngkat dan mendarat jambatanPengilang memberitahu anda fokus membeli

    VilzburgAngkat dan mendarat jambatanPengilang memberitahu anda fokus membeli

  • ColombesJembatan naik mudahSkop yang berkenaan

    ColombesJembatan naik mudahSkop yang berkenaan

  • ColombesGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiApakah kaedah pra-pemasangan

    ColombesGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiApakah kaedah pra-pemasangan

  • ColombesTahap angkat tetapPrestasi dan kegagalan produk

    ColombesTahap angkat tetapPrestasi dan kegagalan produk

  • HaderaPenukar jenis keringPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan

    HaderaPenukar jenis keringPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan

  • SallovaPlatform angkat hidraulik 6-meterApakah faedah pelapisan

    SallovaPlatform angkat hidraulik 6-meterApakah faedah pelapisan

  • segera:Peringatan: Maklumat RomJembatan naik keretaPembekal mengalu-alukan kedatangan anda memberi anda RomJembatan naik keretaPembekal mengalu-alukan kedatangan anda oleh syarikat kami, perkhidmatan RomJembatan naik keretaPembekal mengalu-alukan kedatangan anda dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk RomJembatan naik keretaPembekal mengalu-alukan kedatangan anda, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian RomJembatan naik keretaPembekal mengalu-alukan kedatangan anda. RomJembatan naik keretaPembekal mengalu-alukan kedatangan anda di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di RomJembatan naik keretaPembekal mengalu-alukan kedatangan anda, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!