KhabarovskWhat are the power transformersHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berk

  • masa pelepasan:2024-02-11 12:50:48
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:506
  • Penerangan pantas:

    Khabarovsk,Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel

Kandungan artikel

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

KhabarovskPemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

MkurangaGuna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak,KhabarovskBerapa banyak pengubah kotak 50 KVA, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.


KhabarovskWhat are the power transformersHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berkembang dengan lebih baik



Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Kadar penukar adalah: n = P / pxo%, iaitu, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum, ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Test methodBahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan,KhabarovskUnit pengubah jenis kering, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).


KhabarovskWhat are the power transformersHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berkembang dengan lebih baik



Penukar jenis kering

Petikan terakhirKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

KhabarovskMaklumat produk lain
  • Bandar LangfangPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikApakah ciri-ciri industri dan fungsi yang

    Bandar LangfangPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikApakah ciri-ciri industri dan fungsi yang

  • Bandar LangfangTingkat kedua lif kecil rumah tanggaUntuk menjadikan perkhidmatan itu nyata

    Bandar LangfangTingkat kedua lif kecil rumah tanggaUntuk menjadikan perkhidmatan itu nyata

  • Daerah JhenaidahProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkanAnalisis spesifikasi operasi

    Daerah JhenaidahProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkanAnalisis spesifikasi operasi

  • GhentPlatform angkat hidraulikBerkualiti tinggi dan harga rendah

    GhentPlatform angkat hidraulikBerkualiti tinggi dan harga rendah

  • GhentPembelian jambatan naik tetapHarga petikan berita

    GhentPembelian jambatan naik tetapHarga petikan berita

  • HajduboszormenyPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftPengenalan Pembangunan

    HajduboszormenyPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftPengenalan Pembangunan

  • HajduboszormenyPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPerbandingan lebar pendesak

    HajduboszormenyPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPerbandingan lebar pendesak

  • HajduboszormenyVilla Home ElevatorPermohonan di kilang pengeluaran

    HajduboszormenyVilla Home ElevatorPermohonan di kilang pengeluaran

  • segera:Peringatan: Maklumat KhabarovskWhat are the power transformersHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berk memberi anda KhabarovskWhat are the power transformersHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berk oleh syarikat kami, perkhidmatan KhabarovskWhat are the power transformersHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KhabarovskWhat are the power transformersHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KhabarovskWhat are the power transformersHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berk. KhabarovskWhat are the power transformersHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KhabarovskWhat are the power transformersHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!