GaibandhaPrinsip pengubah kuasaPenyelidikan teknologi pemilihan dan pemasangan

  • masa pelepasan:2024-04-26 13:39:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:186
  • Penerangan pantas:

    Gaibandha,Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya

Kandungan artikel

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

GaibandhaMasa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Al HayyPembuat pengubah jenis kering

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.


GaibandhaPrinsip pengubah kuasaPenyelidikan teknologi pemilihan dan pemasangan



Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Pembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

berapa banyakGaris kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya,GaibandhaPengubah 1600 minyak tenggelam, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point,GaibandhaSuhu pengubah dalam bilik distribusi tenaga tinggi, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.


GaibandhaPrinsip pengubah kuasaPenyelidikan teknologi pemilihan dan pemasangan



Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Kepastian KualitiApabila sampel minyak digunakan spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Untuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian Kewangan Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

GaibandhaPada pengurusan muatan:

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

MenzelBourguibaMaklumat produk lain
  • KoninJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikSelamat datang untuk bertanya

    KoninJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikSelamat datang untuk bertanya

  • KoninPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriKelebihan dan fungsi pengelasan

    KoninPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriKelebihan dan fungsi pengelasan

  • KoninPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikKekuatan teknologi hebat

    KoninPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikKekuatan teknologi hebat

  • ToyotaPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/

    ToyotaPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/

  • HanshanliftSebab dan pencegahan

    HanshanliftSebab dan pencegahan

  • HanshanTanda paksi naikKekuatan keletihan

    HanshanTanda paksi naikKekuatan keletihan

  • Belsko biawaJembatan penerbangan tetap hidraulikFaktor yang mempengaruhi kelajuan transformasi

    Belsko biawaJembatan penerbangan tetap hidraulikFaktor yang mempengaruhi kelajuan transformasi

  • Belsko biawaPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarCara mengatasi kesalahan penggunaan

    Belsko biawaPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarCara mengatasi kesalahan penggunaan

  • segera:Peringatan: Maklumat GaibandhaPrinsip pengubah kuasaPenyelidikan teknologi pemilihan dan pemasangan memberi anda GaibandhaPrinsip pengubah kuasaPenyelidikan teknologi pemilihan dan pemasangan oleh syarikat kami, perkhidmatan GaibandhaPrinsip pengubah kuasaPenyelidikan teknologi pemilihan dan pemasangan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GaibandhaPrinsip pengubah kuasaPenyelidikan teknologi pemilihan dan pemasangan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GaibandhaPrinsip pengubah kuasaPenyelidikan teknologi pemilihan dan pemasangan. GaibandhaPrinsip pengubah kuasaPenyelidikan teknologi pemilihan dan pemasangan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GaibandhaPrinsip pengubah kuasaPenyelidikan teknologi pemilihan dan pemasangan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!