MemphisResidential use of indoor elevators in duplex buildingsApakah ciri aplikasi utama?

  • masa pelepasan:2024-04-26 12:46:32
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:169
  • Penerangan pantas:

    Memphis,The requirement for the shaft is that it should not be plastered which is beneficial for reducing noise, but there shoul

Kandungan artikel

The requirement for the shaft is that it should not be plastered which is beneficial for reducing noise, but there should be no protruding foreign objects.

Rangkaian pembayaran dan tali tidak boleh bertentangan dengan shaft atau komponen lain semasa operasi lif.

MemphisPassenger elevator, designed for transporting passengers requires complete safety facilities and certain interior decoration.

Sekarang, lif-lif ada di mana-mana, dan sama ada rumah,MemphisScrew jenis lif rumah tangga, pusat belanja, atau stesen kereta bawah tanah lif-lif telah secara perlahan-lahan disertai dalam kehidupan kita. Dengan meningkat popularitas bilik lif, ada keperluan penting untuk popularizasi saintifik pengetahuan keselamatan lif. Pada masa kritik, memahami beberapa pengetahuan kecemasan lif boleh menyelamatkan kehidupan. Di bawah, editor akan mengajar anda beberapa pengetahuan keselamatan lif.

OtavaloBangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

Dalam kes api, apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai pertama untuk memasuki keadaan peperangan api, lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu, kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.

Lakukan kerja statistik dalam industri lif, mengumpulkan, mengatur, dan menerbitkan maklumat industri, melakukan kajian dan analisis data statistik, menyediakan dasar untuk membentuk industri, dan menyediakan perkhidmatan maklumat untuk perusahaan.


MemphisResidential use of indoor elevators in duplex buildingsApakah ciri aplikasi utama?



Komponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama,MemphisPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatik, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.

Lif tambang digunakan untuk mengangkut pegawai dan barang di tambang.

Membersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif. Seperti yang diketahui, kasut panduan berjalan di atas kereta panduan, dan ada cangkir minyak di atas kasut panduan. Untuk memastikan lif tidak membuat suara semasa operasi,MemphisPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminum, perlu mengisi cangkir minyak secara peribadi dan bersihkan kasut panduan, dan kabin perlu bersihkan dengan teliti.

Kesimpulan ujianSemasa penggunaan lif, beberapa pengguna lif mencari pekerja sementara atau syarikat yang tidak berkualifikasi untuk menyimpan lif untuk mengurangi kos dan simpan dana. Apabila masalah keselamatan muncul, walaupun unit bertanggungjawab tidak dapat ditemui. If the maintenance is carried out by elevator manufacturers or qualified professional companies, the maintenance technology and quality are guaranteed, if any problems occur, someone is also responsible.

Keukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung garis dari titik sokongan atas ke tanah untuk kedudukan, dan kemudian mengukur jarak mengufuk dari titik kedudukan ke tepi cahaya sokongan bawah.

Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.


MemphisResidential use of indoor elevators in duplex buildingsApakah ciri aplikasi utama?



Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan pintu tahan kebakaran kelas B atau peluru berguling tahan kebakaran dengan fungsi berhenti.

reformApabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.

Adakah lif akan jatuh dengan cepat semasa pemadaman kuasa& mdash;& mdash; Beberapa filem dan drama TV sering menyesatkan masyarakat dalam berfikir bahawa jika lif kehilangan kuasa, ia akan kehilangan kawalan dan terlibat dalam gerakan yang jatuh.

Keukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung garis dari titik sokongan atas ke tanah untuk kedudukan, dan kemudian mengukur jarak mengufuk dari titik kedudukan ke tepi cahaya sokongan bawah.

MemphisBilik depan lif kebakaran disediakan dengan pintu tahan kebakaran kelas B atau peluru berguling tahan kebakaran dengan fungsi berhenti.

Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

Dipercayakan oleh jabatan atau unit berkaitan, melakukan demonstrasi awal dan penilaian selepas progresi, ekonomi dan kemudahan pelaburan besar, perubahan dan projek pembangunan dalam industri lif.


MenzelBourguibaMaklumat produk lain
  • DombovarJenis bergerak hidraulik paksi naikMembeli adalah baik untuk memilih pembelian langsung kila

    DombovarJenis bergerak hidraulik paksi naikMembeli adalah baik untuk memilih pembelian langsung kila

  • DombovarPlatform mengangkat pelukisAplikasi dalam industri pembinaan

    DombovarPlatform mengangkat pelukisAplikasi dalam industri pembinaan

  • DombovarPlatform mengangkat alis aluminium bergerakMasalah penyelewengan

    DombovarPlatform mengangkat alis aluminium bergerakMasalah penyelewengan

  • KashiwaPrinsip pengubah kuasaCiri-ciri Sistem Penyampaian Pneumatik

    KashiwaPrinsip pengubah kuasaCiri-ciri Sistem Penyampaian Pneumatik

  • ShuozhouHydraulic guide rail lifting platformKaedah utama untuk meminta pelanggan

    ShuozhouHydraulic guide rail lifting platformKaedah utama untuk meminta pelanggan

  • ShuozhouAngkat dan mendarat jambatanTawaran diskaun lengkap

    ShuozhouAngkat dan mendarat jambatanTawaran diskaun lengkap

  • NorfolkJenis bergerak jembatan naik hidraulikPasaran susun atur saluran pemasaran

    NorfolkJenis bergerak jembatan naik hidraulikPasaran susun atur saluran pemasaran

  • NorfolkPlatform mengangkat secara keseluruhandi sini mempunyai

    NorfolkPlatform mengangkat secara keseluruhandi sini mempunyai

  • segera:Peringatan: Maklumat MemphisResidential use of indoor elevators in duplex buildingsApakah ciri aplikasi utama? memberi anda MemphisResidential use of indoor elevators in duplex buildingsApakah ciri aplikasi utama? oleh syarikat kami, perkhidmatan MemphisResidential use of indoor elevators in duplex buildingsApakah ciri aplikasi utama? dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MemphisResidential use of indoor elevators in duplex buildingsApakah ciri aplikasi utama?, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MemphisResidential use of indoor elevators in duplex buildingsApakah ciri aplikasi utama?. MemphisResidential use of indoor elevators in duplex buildingsApakah ciri aplikasi utama? di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MemphisResidential use of indoor elevators in duplex buildingsApakah ciri aplikasi utama?, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!