PhoenixJenis bergerak hidraulik paksi naikKeupayaan galas tinggi

  • masa pelepasan:2023-12-16 18:08:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:575
  • Penerangan pantas:

    Phoenix,Press the start button, and the fixed hydraulic boarding bridge will automatically rise. Apabila ia mencapai kedudukan t

Kandungan artikel

Press the start button, and the fixed hydraulic boarding bridge will automatically rise. Apabila ia mencapai kedudukan tinggi, panel depan akan terbuka sepenuhnya.

Fungsi: Memuatkan yang sesuai, kestabilan yang kuat, dan biaya penyelamatan yang rendah. Tersesuai untuk pelbagai kenderaan pada memuatkan dan memuatkan laman dan tempat dengan lalu lintas relatif sibuk. Memuatkan dan membuka platforms, platforms mengangkat, dan membuka platforms: peranti anti slip: Peranti ini diseweldi dari plat besi, yang dapat mencapai fungsi anti slip secara efektif dan selamat dan dipercayai. Pelbagai kualifikasi sah untuk memasuki kilang jembatan. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

PhoenixAnti collision block: This device can effectively protect buildings and boarding bridges from damage. Ia dibuat dari karet yang kuat. Empat sudut luar blok anti-kejadian semua bentuk lengkuk dan semua lubang bolt dalam. Saiz lubang bolt adalah Ф . Struktur bolt ikatan untuk kumpulan M: Jembatan boarding tetap terdiri dari sistem mekanik, sistem hidraulik, dan sistem elektrik. Platform dan chassis membentuk sistem mekanik. Platform with& " U& " Berbentuk besi seperti kerangka, dengan berat badan ringan dan kapasitas pembawa besar; Penghalang dibuat dari plat baja berpotensi anti slip dan mempunyai kapasitas pembawa muatan tinggi; Penghalang terbuat dari plat besi berpotensi anti slip, dan boleh menahan kelajuan kilometer/jam apabila forklift dimuatkan sepenuhnya tanpa bengkok, meningkatkan kepercayaan kerja. Kepastian kualiti Fabrik Tideng Paksel Profesional. Aktiviti diskaun sedang berlangsung, selamat datang pelanggan baru dan lama untuk datang untuk konsultasi

Kaedah akustik vibrasi: Instrumen akustik vibrasi mengesan getaran dan bunyi sistem hidraulik, dan mengesan pakaian (jenis asas kegagalan komponen) dan status teknik komponen hidraulik menurut undang-undang akustik vibrasi. Berdasarkan ini, mengesan penyebab, lokasi, darjah, sifat dan trenden pembangunan kegagalan. Sekarang,PhoenixJembatan boarding tetap tanah, permintaan peralatan logistik semakin lemah dengan pembangunan cepat industri logistik, dan peningkatan tambahan seperti jembatan naik hidraulik tetap dan saluran naik tetap, serta peningkatan penggunaan peralatan muatan dan lepaskan, telah dibuat. Beberapa penghasil telah mencapai eksport ke negara asing!

SerbiaSebelum memuatkan, membuang, dan membawa barang, tinggi plat penyesuaian di jambatan papan patut disesuaikan untuk memastikan meliputi licin dengan panel belakang kereta. Rangkaian besi di jambatan papan patut terikat dengan kuat pada kereta.

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

Sambungkan kunci paksi dengan kenderaan dengan ketat, memastikan paksi dan kenderaan tersambung dengan selamat untuk perjalanan. Pada kenderaan bekas Perancis, hook besi di jambatan papan terletak pada hook dedikasi kenderaan bekas quasi; Pada trak bekas biasa, kunci besi pada jambatan papan dipenuhi dengan ketat di sekitar bingkai besi yang ditetapkan di belakang kereta dan dikunci dengan kunci. The hydraulic support (no, and no) at the junction of the inspection bridge and the vehicle can be secured, and can withstand the weight of forklifts and trucks. If not steel plates or other grounding pads can also be used.


PhoenixJenis bergerak hidraulik paksi naikKeupayaan galas tinggi



Semasa turun jambatan naik, jambatan penerbangan hidraulik tetap sendiri perlukan aplikasi, memilih peralatan yang sesuai, boleh mencapai kesan aplikasi yang sangat baik. Ia adalah peralatan bantuan khusus untuk menyelesaikan muatan dan muatan cepat barang. Masalah muatan mengufuk sering ditemui dalam saluran angkat bimbit dan saluran angkat kenderaan. Bagaimana kita memahami beban tambahan pada jambatan naik hidraulik tetap? Muatan tambahan merujuk kepada muatan yang saluran angkat subjek di bawah keadaan operasi normal di bawah tindakan yang tidak berulang.

Sama ada ia adalah jambatan boarding yang tetap atau angkat (sh) ē Platform telah membuat kontribusi yang signifikan untuk membantu dalam pengangkutan barang di aras yang berbeza. Lift muatan hidraulik mesti dipasang dalam persekitaran bulu sumber tertutup, dan situasi sebenar bulu sumber menentukan spesifikasi dan dimensi lif muatan hidraulik akhir. Ini termasuk lebar dan kedalaman rakit, serta keadaan lubang dan bilik mesin. Mesin pemotong tali pinggang hijau terutama putar filem kepala, sisi, dan bawah untuk menyelesaikan pemotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput. Mesin mempunyai penampilan sederhana, sangat mudah untuk bergerak, mudah untuk beroperasi, dan boleh menyesuaikan tinggi secara bebas. Ia juga boleh memotong tali pinggang hijau atas, sisi, menyimpan banyak kuasa kerja. Perhatikan penyelamatan sehari-hari, yang boleh meningkatkan masa penggunaan peralatan dan mencipta nilai yang lebih besar untuk perusahaan!

Bahan pemasanganJembatan boarding tetap biasanya digunakan sebagai peralatan pemuatan dan muatan bantuan forklift (shè bè i) ditetapkan di platform. Peralatan ini mampu menyediakan pengendalian bahan logistik dengan cara ini, yang terbuat dari bahan kuasa tinggi; U” Profil baja dirancang untuk peluru. Kekalkan ia untuk masa yang lama tanpa deformasi dalam keadaan muatan tinggi.

Jembatan penerbangan hidraulik boleh mengurangi biaya ekonomi dan komponen sehingga tertentu. Dalam proses melaksanakan peralatan mekanik, kesalahan biasa yang tidak dijangka kadang-kadang boleh berlaku, yang mungkin menyebabkan kemalangan keselamatan. Sebenarnya, peranti-peranti tersebut juga akan dilengkapi dengan perlindungan keselamatan tertentu.

Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan jambatan papan seperti memeriksa sama ada saluran paip bahan bakar rosak atau bocor minyak, dan sama ada kacang yang menyambung komponen terlepas. Projek profesional termasuk: Fabrik Dengqiao dan perniagaan lain yang berkaitan.


PhoenixJenis bergerak hidraulik paksi naikKeupayaan galas tinggi



Untuk menghindari kemalangan yang mungkin berlaku di dalam jambatan penerbangan semasa turun. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan. Semasa menggunakan jambatan naik,PhoenixJembatan boarding platform, jika ia digunakan dengan betul menurut arahan dan peraturan, pemeliharaan biasa patut dilakukan di jambatan naik, dan perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan beberapa perincian, yang boleh memperlambat penuaan jambatan naik dan memperpanjang hidup perkhidmatannya. Memperbesarkan nilai jambatan naik.

Tanda kualiti tinggiThe service life of hydraulic boarding bridges is also related to the quality of the equipment itself. Pilih perusahaan kecil dengan harga rendah dan kualiti rendah untuk produksi dan penghasilan boleh menghemat biaya dalam masa singkat. Namun, ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. Jika masalah kualiti dan kemalangan berlaku, ia tidak hanya akan menyebabkan kehilangan pekerja dan harta benda, menyebabkan kehilangan langsung atau tidak langsung yang tidak dapat diukur. Oleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.

Peralatan keselamatan! Jembatan naik tetap dengan tongkat sokongan keselamatan; Jembatan pengangkutan tetap dilengkapi dengan blok cahaya anti-terhempas; Panel jambatan papan tetap adalah plat anti peluncur; Kedua ujung pengawal jari kaki; Jembatan pengangkutan tetap dilengkapi dengan peralatan rem kecemasan dan diaktifkan.

Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan antara garpu dan trak, membuat ia mudah untuk memuatkan dan memuatkan barang. Mainly used for loading and unloading goods in logistics, postal and telecommunications, transportation, electricity, industry and mining, enterprises, etc. Pemindahan forklift boleh cepat masuk dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan. Kendaraan sudah ditempatkan, valve kembalinya dilepaskan, jambatan naik turun, sistem hidraulik tidak berada di bawah kekuatan dan kelas boleh bermula. Forklift tidak boleh masuk atau keluar barang secara langsung. Selepas selesai tugas, lepaskan rantai tetap,PhoenixJenis bergerak jembatan naik hidraulik, tekan kenderaan untuk memanjat jembatan naik, memandu kenderaan, dan tetapkan semula jembatan naik.

PhoenixThe fixed boarding bridge effectively achieves rapid loading and unloading of goods, greatly reducing labor and improving work efficiency in use. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Untuk menghindari kemalangan yang mungkin berlaku di dalam jambatan penerbangan semasa turun. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan. Mengapa jembatan naik tetap boleh mengambil tanggungjawab berat di antara banyak peralatan logistik yang memerlukan pengendalian muatan cepat? Mari kita lihat jambatan naik hidraulik yang tetap di sana, yang mengejutkan saya.

Platform perkhidmatan jambatan pengangkutan hidraulik dan plat bibir akan disambungkan ke ruang pendek semasa operasi, membolehkan jambatan memilih jambatan dengan kekuatan pemampatan tinggi dan kepercayaan tinggi semasa proses aplikasi. Skema reka peralatan akan menggunakan kuasa tinggi; U-shaped” Cerita. Dengan cara itu, memastikan operasi bebas deformasi jangka panjang di bawah muatan tinggi. Saiz viskositi minyak hidraulik yang digunakan segera mempengaruhi kadar peningkatan. Minyak hidraulik termasuk dalam kategori produk kimia organik sebagai minyak bahan mentah, yang boleh menyebabkan kerosakan buruk kepada kesehatan fizikal dan mental. Kenalan segera dengan kulit dan mata boleh menyebabkan kerosakan yang signifikan. Apabila menggunakan minyak hidraulik, # digunakan pada musim panas dan # digunakan pada musim sejuk, dan ia diganti dua kali setahun. Apabila disambungkan dan menggantikan penting untuk memastikan bahawa minyak hidraulik benar-benar dilepaskan ke dalam bekas, dan tindakan efektif perlu diambil untuk memperbaiki kebocoran dan menyerap minyak.


PhoenixMaklumat produk lain
  • DortmundAxle Co., Ltd.Prinsip bekerja ke arah yang betul

    DortmundAxle Co., Ltd.Prinsip bekerja ke arah yang betul

  • MochengJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapPermintaan yang lemah untuk suhu tinggi, ha

    MochengJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapPermintaan yang lemah untuk suhu tinggi, ha

  • MochengPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikKos pelaburan industri

    MochengPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikKos pelaburan industri

  • MochengLift penglihatan rumah tanggaAnalisis jalan pembangunan industri semasa

    MochengLift penglihatan rumah tanggaAnalisis jalan pembangunan industri semasa

  • GorontaloPembuat pengubah minyak terjunFaktor yang mempengaruhi penggunaan

    GorontaloPembuat pengubah minyak terjunFaktor yang mempengaruhi penggunaan

  • TriesteKereta platform angkat hidraulik dalamKaedah mengenal pasti palsu dan rendah diri

    TriesteKereta platform angkat hidraulik dalamKaedah mengenal pasti palsu dan rendah diri

  • TriesteBeli jambatan boarding hidraulikProspek penyelidikan dan pengembangan pasar yang mendalam, ke

    TriesteBeli jambatan boarding hidraulikProspek penyelidikan dan pengembangan pasar yang mendalam, ke

  • KielJembatan boarding forklift bekasLangkah penyelenggaraan

    KielJembatan boarding forklift bekasLangkah penyelenggaraan

  • segera:Peringatan: Maklumat PhoenixJenis bergerak hidraulik paksi naikKeupayaan galas tinggi memberi anda PhoenixJenis bergerak hidraulik paksi naikKeupayaan galas tinggi oleh syarikat kami, perkhidmatan PhoenixJenis bergerak hidraulik paksi naikKeupayaan galas tinggi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PhoenixJenis bergerak hidraulik paksi naikKeupayaan galas tinggi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PhoenixJenis bergerak hidraulik paksi naikKeupayaan galas tinggi. PhoenixJenis bergerak hidraulik paksi naikKeupayaan galas tinggi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PhoenixJenis bergerak hidraulik paksi naikKeupayaan galas tinggi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!