PhoenixPlatform angkat bimbit 12 meterSebab untuk pasaran industri yang menyusut

  • masa pelepasan:2024-02-22 16:14:34
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:402
  • Penerangan pantas:

    Phoenix,Switch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.Semak keadaan kabel pelindung

Kandungan artikel

Switch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.

Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

PhoenixSelepas kelajuan platform angkat tetap memperlambat, pertimbangkan faktor aliran minyak hidraulik dahulu. Ini peringatan: faktor yang mempengaruhi aliran minyak hidraulik termasuk saluran paip hidraulik, valv hidraulik, pompa minyak hidraulik, peranti kawalan kelajuan motor elektrik, dll. Tombol overflow platform penangkapan hidraulik tidak boleh disesuaikan sendiri. Jika ada masalah, sila berkomunikasi dengan penghasil platform penangkapan tetap dalam masa yang tepat untuk mengelakkan kerugian ekonomi yang tidak perlu.

Semak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih

LukulediTuminminminminminminminminminyang hydraulic membeformformformformformforma tektektektektertterttertterttertterttertiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPergi.

Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu,PhoenixPlatform angkat bimbit besar, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkat


PhoenixPlatform angkat bimbit 12 meterSebab untuk pasaran industri yang menyusut



Peribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)

Platform angkat lumpuh mempunyai struktur kompak, operasi sederhana, dan penyelamatan yang sesuai. Platform kursi roda cenderung menyelesaikan dengan sempurna masalah orang lumpuh naik dan turun tangga di tempat awam. Keuntungan utama ialah ia tidak perlu mengubah teknik awam asal, yang boleh dipasang di dinding atau trek tangan tangga untuk operasi mudah, Kapasiti muatan yang selamat dan boleh dipercayai: KG-KG, kelajuan memandu: .M/s, boleh berputar sesuka hati.

Perhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks rollers, and guide rails. If adjusted more carefully, it will be more beneficial for the service life of the elevator.

Strategi pakejWhen installing the fence cage, it is necessary to clean the surface and install the foot bolts to ensure reduced friction. Different thicknesses of steel plates can also be inserted at the foot bolts to adjust the verticality. Next, it is necessary to install buffer springs, as buffering can ensure safety.

Elevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, it may cause the system to operate abnormally. Therefore, non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.

Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus


PhoenixPlatform angkat bimbit 12 meterSebab untuk pasaran industri yang menyusut



Menyesuaikan silinder minyak.

StatistikBesi manganese biasanya digunakan sebagai profil utama untuk lif kargo gudang. Untuk mencapai kesan anti-korrosion yang lebih baik, lapisan primer yang menentang rust biasanya dilaksanakan,PhoenixPlatform angkat kereta api tunggal, yang secara efektif menghalang udara dan mencegah korrosion awal besi. Di bawah, tekan hidraulik Ruilong akan menjelaskan peran primer yang menentang rust.

Lif kargo mengangkat mempunyai prestasi keselamatan yang sangat tinggi. rantai tunggal mempunyai tenagan besar ton, dan ia pada dasarnya tidak akan pecah. walaupun ia pecah, ia tidak akan jatuh secara langsung seperti lif, kerana platform lift hidraulik listrik ini adalah peralatan hidraulik. terdapat minyak hidraulik dalam silinder minyak dan paip minyak dan walaupun ada masalah, getaran meninggalkan masa yang cukup untuk operasi untuk menyelesaikan masalah.

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

PhoenixKebocoran berlaku kerana melepaskan, dan pengaruh panas pada permukaan penyegelan dan gabungan paip mesin; Sesetengah kerosakan, pemprosesan dan kerosakan lain adalah sukar untuk dikesan semasa pemasangan dan penyahpepijatan, tetapi disebabkan getaran dan kesan semasa proses operasi, kerosakan ini dikesan, terbukti sebagai bocoran minyak (air). Oleh itu,PhoenixLift gunting bergerak sepenuhnya, kebocoran cenderung berlaku semasa masa berjalan masuk. Kasihan, disebabkan kekurangan muatan kecil komponen yang baru terkumpul dan kesulitan dalam memastikan keseluruhan kebebasan muatan disebabkan pemasangan dan sebab lain, minyak (lemak) tidak mudah untuk membentuk filem minyak seragam di permukaan pecahan untuk mencegah pakaian. Ini mengurangkan efisiensi dan menyebabkan pemakaian awal yang tidak normal komponen. Dalam kes-kes yang berat, ia boleh menyebabkan goresan atau gigitan pada permukaan tegangan pemasangan ketepatan, yang menyebabkan kesilapan.

Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkat

Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus


PhoenixMaklumat produk lain
  • HajduboszormenyJembatan naik bimbitHuraikan secara ringkas beberapa langkah berjaga-jaga untuk digun

    HajduboszormenyJembatan naik bimbitHuraikan secara ringkas beberapa langkah berjaga-jaga untuk digun

  • IrelandJembatan naik hidraulik bergerakBerapa banyak

    IrelandJembatan naik hidraulik bergerakBerapa banyak

  • IrelandPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikHarta pejabat memasuki pasaran saham

    IrelandPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikHarta pejabat memasuki pasaran saham

  • IrelandPembuat lif kecil villa rumah tanggaProduk Perusahaan

    IrelandPembuat lif kecil villa rumah tanggaProduk Perusahaan

  • Republik Islam IranPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanPengenalan kaedah pembelian yang

    Republik Islam IranPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanPengenalan kaedah pembelian yang

  • CampelPlatform angkat bimbit hidrauliknilai tinggi

    CampelPlatform angkat bimbit hidrauliknilai tinggi

  • CampelJembatan naik bimbitPembangunan kitar semula sumber

    CampelJembatan naik bimbitPembangunan kitar semula sumber

  • PortlandJembatan naik hidraulik bergerakAnalisis dan penyelenggaraan masalah ubah bentuk

    PortlandJembatan naik hidraulik bergerakAnalisis dan penyelenggaraan masalah ubah bentuk

  • segera:Peringatan: Maklumat PhoenixPlatform angkat bimbit 12 meterSebab untuk pasaran industri yang menyusut memberi anda PhoenixPlatform angkat bimbit 12 meterSebab untuk pasaran industri yang menyusut oleh syarikat kami, perkhidmatan PhoenixPlatform angkat bimbit 12 meterSebab untuk pasaran industri yang menyusut dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PhoenixPlatform angkat bimbit 12 meterSebab untuk pasaran industri yang menyusut, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PhoenixPlatform angkat bimbit 12 meterSebab untuk pasaran industri yang menyusut. PhoenixPlatform angkat bimbit 12 meterSebab untuk pasaran industri yang menyusut di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PhoenixPlatform angkat bimbit 12 meterSebab untuk pasaran industri yang menyusut, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!