PhoenixHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanMesti lihat

  • masa pelepasan:2024-03-05 19:42:47
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:126
  • Penerangan pantas:

    Phoenix,Bengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian

Kandungan artikel

Bengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup,PhoenixPlatform mengangkat liga aluminium hidraulik, memperbaikinya dan ketatkannya,PhoenixPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiri, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, they may sometimes be installed outdoors and exposed to wind and sun for a long time, which can easily lead to corrosion and shorten their service life. What are the requirements for the maintenance of the steel wire ropes of guide rail type cargo elevators?

Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

PhoenixPertama, kita perlu memperhatikan penyelenggaran bulanan.

Semak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisan

Tanjung BalaiSemak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, mereka patut disemak dan ketat

Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.

Elevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, it may cause the system to operate abnormally. Therefore, non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.


PhoenixHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanMesti lihat



Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan,PhoenixPlatform angkat lengan kurva, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.

Komponen dan sistem lif kargo yang mengangkat mesti dibersihkan semasa proses pemprosesan dan pemasangan. Semasa pemprosesan dan pembuatan komponen, setiap proses mesti membersihkan dan menghapuskan bahan-bahan tersisa semasa pemprosesan; Komponen mesti dibersihkan sebelum pengumpulan, dan pembersihan dan pemeriksaan ketat mesti dilakukan selepas pengumpulan; Selepas membuang bahan-bahan mencemar seperti burrs dan penywelding slag, dan secara peribadi sampel dan analisis sistem sehingga sistem bersih dan memenuhi keperluan.

Dengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.

Pengurusan jujurSemua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, atau jaringan keselamatan.

Aplikasi teknologi ferrografi untuk mendiagnosis dan mengawasi kesalahan dalam sistem hidraulik berdasarkan memakai pasangan pecahan mekanik. Dengan bantuan ferrograf, memakai partikel dan partikel lain terkontaminasi dalam minyak hidraulik lif hidraulik dipisahkan dan dibuat dalam ferrograf, yang kemudian diawasi di bawah mikroskop ferrograf atau mikroskop elektron imbas, atau dipositikan dalam tub kaca mengikut saiz, Quantitative detection using optics. Analisis di atas boleh mendapatkan maklumat penting mengenai pakaian dalam sistem. Berdasarkan ini, kaji lebih lanjut fenomena pakaian, mengawasi status pakaian, diagnosis prekursor kesalahan, dan kemudian membuat ramalan kegagalan sistem.

Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo


PhoenixHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanMesti lihat



Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perlu

pengurusanApabila melakukan operasi ketinggian tinggi, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.

Apabila plat asas angkat turun, jaringan keselamatan di bawah segera berhenti berjalan dan turun apabila menghadapi halangan.

Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

PhoenixMenggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.

Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

Periksa peralatan interlocking, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagar


PhoenixMaklumat produk lain
  • las vegasJembatan penerbangan hidraulikKegunaan dan ciri

    las vegasJembatan penerbangan hidraulikKegunaan dan ciri

  • bostonJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiLangkah berjaga-jaga untuk pembelian

    bostonJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiLangkah berjaga-jaga untuk pembelian

  • bostonPlatform penunggang jenis trek panduanPangkalan borong

    bostonPlatform penunggang jenis trek panduanPangkalan borong

  • bostonPlatform angkat aliran aluminumAkal penggunaan alat

    bostonPlatform angkat aliran aluminumAkal penggunaan alat

  • AzadshahrPengubah bekalan kuasaKesan peningkatan corak

    AzadshahrPengubah bekalan kuasaKesan peningkatan corak

  • BakersfieldPlatform angkat hidraulik 3 tonCara menjaga kerja harian yang baik

    BakersfieldPlatform angkat hidraulik 3 tonCara menjaga kerja harian yang baik

  • BakersfieldJembatan penerbangan hidraulikApakah kelebihan yang tidak diketahui?

    BakersfieldJembatan penerbangan hidraulikApakah kelebihan yang tidak diketahui?

  • BrindisiJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikLangkah penyimpangan keseluruhan

    BrindisiJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikLangkah penyimpangan keseluruhan

  • segera:Peringatan: Maklumat PhoenixHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanMesti lihat memberi anda PhoenixHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanMesti lihat oleh syarikat kami, perkhidmatan PhoenixHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanMesti lihat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PhoenixHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanMesti lihat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PhoenixHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanMesti lihat. PhoenixHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanMesti lihat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PhoenixHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanMesti lihat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!