ArnhemPembuat jambatan naik bimbitMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan

  • masa pelepasan:2024-03-29 15:44:31
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:178
  • Penerangan pantas:

    Arnhem,Apabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan se

Kandungan artikel

Apabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.

Apabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis, lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, kering dengan udara tekanan tinggi, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.

ArnhemVibration aging treatment and effect judgment: According to the aging process plan after setting the support points and vibration pickup points of the workpiece, use a rigid fixture to fix the exciter on the workpiece, and use the manual function of the equipment to test the vibration. It is determined that around revolutions is the resonance frequency of the component. Amplitusi yang dijana oleh perlengkapan eksentrik bagi peminat dalam perlengkapan keempat boleh memenuhi keperluan pemprosesan getaran kerusi dasar, jadi kekuatan getaran dipilih sebagai perlengkapan keempat.

Peraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai Peningkatan

BrasschaatSemak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih

Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.

Semak status perlahan gelang dinding, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat


ArnhemPembuat jambatan naik bimbitMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan



Pertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.

Apabila bekerja pada platform, perkara pertama yang perlu dilakukan adalah menggunakan kaki spiral,ArnhemPlatform angkat hidraulik bergerak garpu gunting,ArnhemLif yang diletak dalam kereta aliuminum., bukan pada tingkat tanah, dan tidak pada cerun yang tegak.

Banyak kali, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang lantai, pelabuhan, dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.

Garansi kreditBanyak kali, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan, dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.

Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik, berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.


ArnhemPembuat jambatan naik bimbitMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan



Aplikasi teknologi ferrografi untuk mendiagnosis dan mengawasi kesalahan dalam sistem hidraulik berdasarkan memakai pasangan pecahan mekanik. Dengan bantuan ferrograf, memakai partikel dan partikel lain terkontaminasi dalam minyak hidraulik lif hidraulik dipisahkan dan dibuat dalam ferrograf, yang kemudian diawasi di bawah mikroskop ferrograf atau mikroskop elektron imbas,ArnhemJembatan naik bimbit, atau dipositikan dalam tub kaca mengikut saiz, Quantitative detection using optics. Analisis di atas boleh mendapatkan maklumat penting mengenai pakaian dalam sistem. Berdasarkan ini, kaji lebih lanjut fenomena pakaian, diagnosis prekursor kesalahan, memakai partikel dan partikel lain terkontaminasi dalam minyak hidraulik lif hidraulik dipisahkan dan dibuat dalam ferrograf, yang kemudian diawasi di bawah mikroskop ferrograf atau mikroskop elektron imbas, atau dipositikan dalam tub kaca mengikut saiz, Quantitative detection using optics. Analisis di atas boleh mendapatkan maklumat penting mengenai pakaian dalam sistem. Berdasarkan ini, kaji lebih lanjut fenomena pakaian, mengawasi status pakaian, diagnosis prekursor kesalahan, dan kemudian membuat ramalan kegagalan sistem.

Penyelamatan tekanan penuaan panas biasanya sesuai untuk potongan kerja kecil sementara struktur dasar angkat mempunyai volum besar dan tidak mempunyai oven aneling yang cukup besar. Penggunaan penuaan biasa mengambil satu tahun dan siklus produksi terlalu panjang, jadi kedua-dua kaedah ini tidak boleh dilakukan. Selepas penyelidikan dan pemahaman oleh pembuat, ia ditemukan bahawa memilih titik sokongan yang sesuai untuk komponen struktur terwelded besar boleh melakukan penyelesaian tekanan penuaan getaran. Oleh itu, pembuat telah memutuskan untuk menggunakan penuaan getaran untuk melepaskan tekanan dari dasar platform mengangkat. Promosion jangka panjang penghasil penindasan, tanda lama, keuntungan harga, dan kualiti yang dijamin!

Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

ArnhemCheck the welding condition of the connection point, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.

Apabila melepaskan berlaku, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, serta faktor seperti panas dan deformasi, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.

Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.


PhoenixMaklumat produk lain
  • HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

    HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

  • HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

    HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

  • QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

    QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

  • QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

    QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

  • QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

    QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

  • Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

    Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

  • PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

    PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

  • PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

    PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

  • segera:Peringatan: Maklumat ArnhemPembuat jambatan naik bimbitMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan memberi anda ArnhemPembuat jambatan naik bimbitMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan oleh syarikat kami, perkhidmatan ArnhemPembuat jambatan naik bimbitMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ArnhemPembuat jambatan naik bimbitMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ArnhemPembuat jambatan naik bimbitMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan. ArnhemPembuat jambatan naik bimbitMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ArnhemPembuat jambatan naik bimbitMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!