UmtataMaintenance of box transformerJulat Produk

  • masa pelepasan:2024-03-23 15:36:13
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:569
  • Penerangan pantas:

    Umtata,Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak

Kandungan artikel

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek,UmtataPengubah elektrik,UmtataDisediakan oleh pengubah jenis kering, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

UmtataKaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

Operasi pengubah tenggelam minyak

FuneiSebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Lepaskan skru inti


UmtataMaintenance of box transformerJulat Produk



Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Kekerjaan MeticulousPengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Penukar jenis kering


UmtataMaintenance of box transformerJulat Produk



Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

queryKawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Kandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan,UmtataGambar pengubah kuasa, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

UmtataKerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Berapa banyak pengubah kuasa

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

UmtataMaklumat produk lain
  • MiamiPemulihan ketinggian tinggiStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan

    MiamiPemulihan ketinggian tinggiStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan

  • Char BhadrasanTermometer pengubah terbenam minyakBercakap mengenai organisasi kerja

    Char BhadrasanTermometer pengubah terbenam minyakBercakap mengenai organisasi kerja

  • bostonPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingUjian ciri ekzos

    bostonPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingUjian ciri ekzos

  • bostonJembatan penerbangan tetap mekanikApa pengetahuan yang berkaitan

    bostonJembatan penerbangan tetap mekanikApa pengetahuan yang berkaitan

  • Rimba AonaiJenis tetap hidraulik paksi yang diletakSejauh mana anda tahu

    Rimba AonaiJenis tetap hidraulik paksi yang diletakSejauh mana anda tahu

  • Rimba AonaiLift gunting bergerak sepenuhnyaPemeriksaan dan penyelenggaraan

    Rimba AonaiLift gunting bergerak sepenuhnyaPemeriksaan dan penyelenggaraan

  • Rimba AonaiPemulihan semula bimbitAnalisis kerosakan dan langkah berjaga-jaga biasa untuk pemasangan

    Rimba AonaiPemulihan semula bimbitAnalisis kerosakan dan langkah berjaga-jaga biasa untuk pemasangan

  • GafargaonTiada kehilangan muatan pengubah jenis keringMasalah penyelewengan

    GafargaonTiada kehilangan muatan pengubah jenis keringMasalah penyelewengan

  • segera:Peringatan: Maklumat UmtataMaintenance of box transformerJulat Produk memberi anda UmtataMaintenance of box transformerJulat Produk oleh syarikat kami, perkhidmatan UmtataMaintenance of box transformerJulat Produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk UmtataMaintenance of box transformerJulat Produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian UmtataMaintenance of box transformerJulat Produk. UmtataMaintenance of box transformerJulat Produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di UmtataMaintenance of box transformerJulat Produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!