MesworthPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriPelbagai pilihan pelbagai bahan

  • masa pelepasan:2024-05-10 18:25:03
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:504
  • Penerangan pantas:

    Mesworth,Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke

Kandungan artikel

Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

Lukisan adalah lapisan pelindung luaran biasa untuk lif, dan ia juga lapisan pelindung yang sangat penting. Lukisan boleh mencegah besi dalaman daripada berkerut atau kerosakan. Sebenarnya, ia mudah menyebabkan cat jatuh atau umur, dan kita perlu mengambil tindakan tertentu untuk mencegahnya. Di bawah, biar saya perkenalkannya kepada and a secara singkat:. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

MesworthPlatform Lift Kemudahan&#& mdash;& amp; lt;-- Introduction to Hydraulic Lifting Platform for Disabled Persons; gt; Lilift hydraulic bagi orang yang tidak mengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamempunyai strukturstrukturstrukturyang yang sempsempsempdan operaoperaoperadan dan yang yang menyeyang yang yang. Platplatform dudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudberpaling dari kebenaran, Produk kami akan menambah keinginan untuk membina masyarakat dan komuniti yang harmonius.

Peraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai Peningkatan

Banda AcehSemak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul

Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat,MesworthPlatform angkat hidraulik tetap,MesworthPlatform pemberontak jenis keretapi panduan untuk penggunaan kilang, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.


MesworthPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriPelbagai pilihan pelbagai bahan



Orang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat, tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.

Produk platform angkat Jinchuang terutamanya digunakan untuk pengangkutan kargo ketinggian tinggi antara lantai. Dengan kapasitas muatan - ton dan tinggi angkat - meter, lif kereta api panduan, juga dikenali sebagai lif hidraulik, boleh dipasang di dalam dan di luar. Tinggi angkat tinggi dan menggunakan silinder minyak yang diletakkan sebelah, yang berjalan dengan lancar, mempunyai bunyi rendah, berguna untuk penyelamatan, dan mempunyai kehidupan layanan panjang. Dalam keadaan kehabisan kuasa, boleh digunakan turun kecemasan manual, yang selamat, nyaman, cepat, dan praktik. Kedalaman lubang umumnya adalah cm-cm, dan tinggi lapisan atas tidak terkena kesan, Stesen pompa boleh disesuaikan mengikut persekitaran di lokasi,MesworthPrice of Mobile Scissor Fork Lifting Platform, sesuai untuk - lantai struktur besi atau kilang beton. Kedua bahagian dalaman dan luar boleh digunakan. Stesen pompa mengadopsi stesen pompa perusahaan kongsi dan stesen pompa diimport dari Itali. Jika keperluan kelajuan terlalu tinggi stesen pompa kongsi boleh digunakan untuk memenuhi keperluan penghantaran yang ideal. Cilinder minyak dan segel dibuat dari komponen diimport, memecahkan masalah tekanan minyak tidak stabil bagi pelanggan, The oil leakage problem of components . The oil cylinder is built into the platform . The heavy-duty steel wire rope wheel or weighted special chain ensures safety . The automatic insurance during the lifting process ensures vehicle safety . The synchronous device during the lifting process ensures that the vehicle may not overturn . The alarm setting before falling to the ground ensures the safety of the operator . The chain or steel wire rope fracture protection device . The hydraulic system pressure loss explosion-proof protection device . The elevator special flat permanent magnet switch is selected, Kesan penerbangan adalah baik. . Jarak diantara muatan berat dan kosong adalah kecil, dan ketepatan penerbangan adalah tinggi. . Papan lif piawai, kotak panggilan paparan LCD, alat kawat yang berkaitan, dan konektor dipilih. Kelihatan cantik, operasi mudah, saluran kabel disambung menggunakan sambungan, dengan pilihan automatik dan manual.

Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

Cipta kecerdasanUrus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak

Orang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.

Kebocoran berlaku kerana melepaskan, getaran, dan pengaruh panas pada permukaan penyegelan dan gabungan paip mesin; Sesetengah kerosakan, pemprosesan dan kerosakan lain adalah sukar untuk dikesan semasa pemasangan dan penyahpepijatan, kerosakan ini dikesan, terbukti sebagai bocoran minyak (air). Oleh itu, kebocoran cenderung berlaku semasa masa berjalan masuk. Kasihan, disebabkan kekurangan muatan kecil komponen yang baru terkumpul dan kesulitan dalam memastikan keseluruhan kebebasan muatan disebabkan pemasangan dan sebab lain, minyak (lemak) tidak mudah untuk membentuk filem minyak seragam di permukaan pecahan untuk mencegah pakaian. Ini mengurangkan efisiensi dan menyebabkan pemakaian awal yang tidak normal komponen. Dalam kes-kes yang berat, ia boleh menyebabkan goresan atau gigitan pada permukaan tegangan pemasangan ketepatan, yang menyebabkan kesilapan.


MesworthPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriPelbagai pilihan pelbagai bahan



Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

Dokumen kualitiPertahanan minggu: Menurut arahan operasi pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Turun darurat: Jalankan operasi atau penggunaan penyelamatan tekanan manual dan pengaktifan sistem bateri darurat untuk melaksanakan jaringan keselamatan fungsi turun darurat.

Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat

MesworthSemak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya

Jika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.

Ganti minyak hidraulik sekali setahun, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik, minyak hidraulik rendah digunakan


VilaVelhaMaklumat produk lain
  • HoofddorpPlatform angkat hidraulik dua tonApa yang disertakan secara amnya

    HoofddorpPlatform angkat hidraulik dua tonApa yang disertakan secara amnya

  • HoofddorpRampa Lantai MudahPemotongan pengeluaran bersama pengeluar dapat meningkat

    HoofddorpRampa Lantai MudahPemotongan pengeluaran bersama pengeluar dapat meningkat

  • EukJembatan boarding platform pemuatan bekasMasalah penyelewengan

    EukJembatan boarding platform pemuatan bekasMasalah penyelewengan

  • EukPlatform mengangkat bergerak sendiriSebut harga

    EukPlatform mengangkat bergerak sendiriSebut harga

  • EukLif dalam rumah kecilBagaimana kita memilih mengikut keperluan kita sendiri?

    EukLif dalam rumah kecilBagaimana kita memilih mengikut keperluan kita sendiri?

  • DagupanPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendahPerlu mengikuti beberapa prinsip

    DagupanPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendahPerlu mengikuti beberapa prinsip

  • TriestePlatform angkat hidraulik elektrikApakah perkara utama penyelenggaraan yang betul setiap hari

    TriestePlatform angkat hidraulik elektrikApakah perkara utama penyelenggaraan yang betul setiap hari

  • TriesteRancangan jambatan naik bimbitPunca masalah nilai

    TriesteRancangan jambatan naik bimbitPunca masalah nilai

  • segera:Peringatan: Maklumat MesworthPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriPelbagai pilihan pelbagai bahan memberi anda MesworthPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriPelbagai pilihan pelbagai bahan oleh syarikat kami, perkhidmatan MesworthPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriPelbagai pilihan pelbagai bahan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MesworthPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriPelbagai pilihan pelbagai bahan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MesworthPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriPelbagai pilihan pelbagai bahan. MesworthPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriPelbagai pilihan pelbagai bahan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MesworthPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriPelbagai pilihan pelbagai bahan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!