DurhamJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapMasalah dan penyelesaian biasa

masa pelepasan:2024-02-15 18:12:34 Pengguna pos:258HP138990173 Paparan halaman:207

Petua teras:Durham,Tinggi saluran muatan dan muatan tetap, tetapi tinggi kereta berbeza. Selalu ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak an

Tinggi saluran muatan dan muatan tetap, tetapi tinggi kereta berbeza. Selalu ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform muatan dan muatan. Pemindahan forklift boleh cepat masuk dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan. Jembatan boarding tetap digunakan untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Jembatan boarding tetap digunakan untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Naik ke belakang paksi dan gerakkan pada kenderaan. Sistem penyelesaian tanah dan pemeliharaan biasa untuk jembatan naik: Sistem ini dibentuk secara khusus untuk meningkatkan keefektivitas jembatan naik dan mencegah perubahan.

Bagaimana untuk menjaga jambatan boarding?

DurhamThe operation of the mobile boarding bridge is very simple. After the user becomes a user, they cannot simply operate it. What should be paid more attention to is how to effectively utilize the mobile boarding bridge? Ini melibatkan menguasai bahagian cadangan dan kerja penyelamatan berbagai bahagian jambatan naik bimbit. Jambatan pemuatan dan membuang adalah jenis peralatan bantuan barang yang digunakan dalam kerjasama dengan forklift. Jambatan pemuatan dan membuang hidraulik bergerak digunakan secara luas dalam platform pemuatan dan membuang dan memuatkan dan membuang tempat-tempat lima peralatan pemuatan dan membuang. Ia adalah pemuatan berat berbilang-fungsi dan membuang peralatan mekanik, dengan pembuatan licin dan operasi sederhana. Ia adalah peralatan transportasi kargo yang ambisius. Jembatan pengangkutan bergerak kebanyakan terdiri dari tiga bahagian: asas, plat pengangkutan dan sistem saluran pembuatan kereta kuasa. Pangkalan peralatan ditetapkan pada platform pembuatan dan pembuatan, dan plat pengangkutan dibahagi ke papan utama dan pedal. Jembatan pengangkutan bergerak disediakan dengan lengkap keselamatan dan kekacauan keselamatan di kedua-dua sisi. Ia boleh ditangkap dengan diam-diam menarik cincin tarik pada panel. Ia menggunakan sistem elektrik yang lebih mudah dan selamat untuk memulakan motor elektrik avocado, yang dikawal dalam siri oleh pemutus sirkuit, pemutus had, dan sebagainya.

Anti collision block: This device can effectively protect buildings and boarding bridges from damage.

MerkePetunjuk untuk membeli komponen paksi naik hidraulik: Tyres. Bila memilih ban paksi naik bergerak, cuba memilih jenis ban yang sama sebanyak yang mungkin, dan pilih ban kuat atau pneumatik berdasarkan situasi sebenar.

Sebelum memuatkan, membuang, dan membawa barang, tinggi plat penyesuaian di jambatan papan patut disesuaikan untuk memastikan meliputi licin dengan panel belakang kereta. Rangkaian besi di jambatan papan patut terikat dengan kuat pada kereta.

Jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik adalah jenis jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, sebelum menggunakan peralatan (shè bè i),DurhamTekanan hidraulik paksi boarding tetap, perlu memeriksa sama ada ada akumulasi air di titik-titik, dan kemudian mengesahkan sama ada penyegang rosak atau hilang. Jika kesalahan ditemui, perbaikan dan penggantian yang diperlukan perlu dilakukan. Semak semua peralatan kawalan (zhu) ā ng zhì; Sama ada operasi normal, sama ada tukar dan gubernur dalam keadaan baik, sama ada pergerakan dan kelajuan kerja stabil, dan sama ada paparan normal

Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan tekanan hidraulik untuk naik ke atas paksi. Periksa sama ada paip minyak rosak atau minyak yang bocor, dan sama ada kacang yang menyambungkan komponen terlepas. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Platform pemuatan dan pembuatan juga adalah tempat di mana banyak bahaya tersembunyi (termasuk platform jatuh secara tidak sengaja forklift, dll.), dengan fokus pada mengurangi bahaya ini dan tidak mengambil mereka dengan mudah untuk memastikan keselamatan operator dan produksi.

Konsultasi bebasHydraulic system mode: hydraulic oil: anti wear hydraulic oil.

Pada permulaan, penting untuk memeriksa dan menyimpan jambatan penerbangan hidraulik tetap sebelum atau selepas penggunaan, dan perhatikan sama ada ia boleh digunakan dengan betul

Bagaimana untuk menjaga jambatan boarding?


DurhamJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapMasalah dan penyelesaian biasa



Apabila valv penurunan dibuka dan butang penurunan dibebaskan, guna peluru untuk periksa jika valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa laluan dan buat pengesan kesalahan; Jika terdapat elektrik, membersihkan kesalahan umum valv menurunkan sendiri. Kabur arah elektro-hidraulik valv turun mesti disimpan bersih dan mudah bergerak.

Keperlukan pemasanganMengapa jembatan naik tetap boleh mengambil tanggungjawab berat dalam banyak peralatan logistik yang memerlukan pengendalian muatan cepat? Mari kita lihat jambatan naik hidraulik yang tetap di sana, yang mengejutkan saya.

[UNK][UNK]. The platform side boarding bridge is directly installed at the front edge of the loading and unloading platform. Tidak perlu menggali atau menyimpan lubang pada platform operasi memuatkan dan memuatkan, dan pada dasarnya tidak ada perubahan pada struktur bangunan. Semasa pembangunan, yang boleh memenuhi pemasangan dan penggunaan kebanyakan platform muatan dan muatan.

Jembatan penerbangan tetap adalah mesin dan peralatan bantuan khusus yang boleh menjaga pengendalian kargo cepat, dan nisbah aspek semua mesin dan peralatan boleh disesuaikan. Apabila melaksanakan, ia adalah mungkin untuk membina jambatan antara trak dan platform perkhidmatan barang gudang dengan cara yang masuk akal.

DurhamSaya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik, yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan berdasarkan pemahaman mereka tentang artikel ini. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham, mari tengok!

Kerana Tonnage yang berbeza dari jambatan naik, yang boleh dibahagi menjadi ton, ton, ton, ton, dll.,DurhamJenis bergerak hidraulik paksi naik, ia adalah mungkin untuk membawa muatan berbeza mengikut muatan kargo yang berbeza. Untuk pemasangan dan penggunaan Tonnage yang berbeza overloading dan muatan barang adalah sangat dilarang!

Produk jambatan hidraulik bergerak yang dihasilkan oleh Jinan Taisheng menggunakan kuasa hidraulik manual,DurhamJenis tetap hidraulik paksi yang diletak, menyimpan masa dan sumber manusia. Ia boleh mengurangi jumlah besar tenaga kerja untuk perusahaan tanpa perlukan bekalan kuasa luaran. Hanya satu orang yang boleh operasikannya untuk mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat barang, menggandakan efisiensi pembuatan dan pembuatan operasi, mempercepat kelajuan sirkulasi barang, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo bersama dengan forklift. Dan ia boleh disesuaikan mengikut model kenderaan yang berbeza dan perubahan tinggi kenderaan semasa proses muatan. Lebih luas digunakan dalam pengangkutan dan persiapan kilang kimia besar, pengangkutan barang di pusat distribusi logistik, pemuatan dan lepaskan bekas di pelabuhan dan pelabuhan, dan penggunaan muatan hidraulik bimbit dan lepaskan jembatan dalam pelbagai logistik atau perusahaan industri dan tambang. Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.


Hak cipta dan notis:
1. DurhamJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapMasalah dan penyelesaian biasa yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat DurhamJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapMasalah dan penyelesaian biasa, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan DurhamJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapMasalah dan penyelesaian biasa adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian DurhamJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapMasalah dan penyelesaian biasa mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Dallasmengesyorkanberita
DallasBerita terkini