LublinJembatan naik bimbitTrend pertumbuhan

masa pelepasan:2024-02-12 12:31:08 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:570

Petua teras:Lublin,Pada tahap awal pemasangan platform angkat, dan melakukan ujian teknikal pada pegawai pemasangan untuk memastikan bahawa

Pada tahap awal pemasangan platform angkat, dan melakukan ujian teknikal pada pegawai pemasangan untuk memastikan bahawa aras asas pemasangan dan semua aspek memenuhi keperluan penggunaan. Selain itu, perlu menjaga jalan platform angkat tidak terhalang dan mempunyai ruang yang cukup,LublinJembatan pengangkutan mekanik bergerak, yang semua persiapan yang diperlukan pada tahap awal.

Saiz silinder minyak patut diminumkan sebanyak mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

LublinHowever, large welded structural components have the characteristics of complex morphology, large weight, large differences in residual stress size and distribution, and it is difficult to achieve good results using ordinary vibration aging technology. Therefore it is crucial to develop a reasonable process. Therefore, they found Nanjing Juhang and our JH- vibration aging equipment, and requested us to develop a complete vibration aging process.

Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

TapolcaSemak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Semak keadaan pakaian penion dan rak, cat lif akan secara automatik oksigen di udara perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu,LublinPlatform mengangkat lengan pelukis Crawler, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.


LublinJembatan naik bimbitTrend pertumbuhan



Besi manganese biasanya digunakan sebagai profil utama untuk lif kargo gudang. Untuk mencapai kesan anti-korrosion yang lebih baik, lapisan primer yang menentang rust biasanya dilaksanakan, yang secara efektif menghalang udara dan mencegah korrosion awal besi. Di bawah tekan hidraulik Ruilong akan menjelaskan peran primer yang menentang rust.

Viskositi adalah indikator penting minyak hidraulik, dengan viskositi yang sesuai dan prestasi suhu viskositi yang baik untuk memastikan transmisi kuasa yang tepat dan sensitif dalam syarat mengubah suhu kerja, dan untuk memastikan operasi normal komponen hidraulik. Apabila viskositi terlalu rendah, ia mudah menyebabkan kebocoran sistem hidraulik dan mencegah sistem hidraulik bekerja dengan betul.

Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum rem

NyahkiraSelepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?

Konfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan, seperti tombol penerbangan fotoelektrik, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kasut panduan, dll., mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.

Menangkat dan menurunkan


LublinJembatan naik bimbitTrend pertumbuhan



Pemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Jabatan jualanPeriksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

Kapasiti muatan berat:

Saiz silinder minyak patut diminumkan sebanyak mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

LublinLift kargo adalah platform penangkap hidraulik khusus untuk pengangkutan barang. Ia terutamanya digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah diantara berbagai lantai kerja seperti gudang, garaj, workshop,LublinGarpu gunting platform angkat bimbit, dll. Ia khususnya sesuai untuk bangunan lantai bawah. Untuk meningkatkan keselamatan lif kargo untuk perjalanan jauh dan keselamatan peribadi, tindakan keselamatan dirancang dalam sirkuit. Di bawah, penulis akan menjelaskan secara singkat keuntungan jelas lif kargo.

Sirkuit sistem pertukaran frekuensi lif konstruksi adalah kebanyakan terdiri dari dua bahagian: sirkuit utama dan sirkuit. Sirkuit utama terdiri terutamanya dari bangunan lift kargo yang mengangkat (di hadapan ini disebut sebagai lift kargo yang mengangkat) dipandu oleh penyesuaian yang lebih kompleks. Sebelum pemasangan, semua peluru gulung ekscentrik cage mengangkat dan mekanisme memandu dilepaskan atau disesuaikan kepada ekscentriti besar. Gelung mengangkat dan mekanisme memandu dipasang dalam bingkai kereta api panduan berdasarkan, dan kedua-duanya tersambung. Mula dari melaraskan mekanisme pemandu, kuasa pada kandang penggantian untuk mengangkatnya m di at as tanah atau mengeluarkannya dari spring penimbal tanah (atau sokongan). Pelarasan dan urutan adalah seperti ini: . Guna kunci khusus untuk putar lebar eksentrik pendulum dua kali (tunggal) bawah untuk melaraskan eksentriciti untuk memastikan permukaan plat pemasangan mekanisme pemandu adalah tegak ke atas pesawat mengufuk, dan pastikan roda penimbal atas dan bawah mengarahkan kereta pada masa yang sama. Guna tangan and a untuk memindahkan setiap badan roda dan periksa sama ada ia menekan kereta; . Use a special wrench to rotate the eccentric shaft of the gear rack back pressure wheel to adjust the side clearance during gear rack meshing. When adjusting, use a feeler gauge to measure the side clearance to .; Antara . mm, tetapkan roda panduan pada kedua- dua sisi kereta panduan. Kekunci penyesuaian adalah untuk tetapkan roda panduan pada satu sisi kereta panduan untuk menekan dengan ringan ke atas kereta panduan. Apabila menggerakkan badan roda dengan tangan, ia sepatutnya boleh berputar tetapi mesti terdapat penghalang yang jelas; Roler di sisi lain patut menyimpan kebebasan .-. ram dengan kereta panduan; . Laras kandang angkat mengikut atas dan jujukan. Jika mekanisme pemandu dan kandang angkat disertakan ke dalam lif kargo angkat, kandang angkat patut disertakan mengikut dan jujukan penyesuaian mekanisme pemandu. Lakukan pemeriksaan visual operasi setiap roller, dan guna kaedah tekan lead dan kaedah warna untuk memeriksa meshing pasangan gear; Lagu bagus pasangan bahagian yang tidak puas. Titik kunci ialah untuk menyesuaikan dengan berhati-hati status meshing pasangan gear: apabila titik yang dipaparkan dalam muncul pada permukaan rack gear, ia menunjukkan bahawa mekanisme memandu ditutup ke sisi kereta panduan. Pada masa ini, roda ayunan bawah (roda tunggal atau dua roda) patut disesuaikan untuk bergerak bahagian bawah mekanisme memandu ke arah kereta panduan sehingga kawasan titik mencapai lebih dari % permukaan rack gear. Semakin kecil kawasan, semakin mudah ia merusak perlengkapan dan rak.

Bengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup, memperbaikinya dan ketatkannya, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, they may sometimes be installed outdoors and exposed to wind and sun for a long time, which can easily lead to corrosion and shorten their service life. What are the requirements for the maintenance of the steel wire ropes of guide rail type cargo elevators?


Hak cipta dan notis:
1. LublinJembatan naik bimbitTrend pertumbuhan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat LublinJembatan naik bimbitTrend pertumbuhan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan LublinJembatan naik bimbitTrend pertumbuhan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian LublinJembatan naik bimbitTrend pertumbuhan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Dallasmengesyorkanberita
DallasBerita terkini