Kegure TarnovskyPrice of 10 ton mobile boarding bridgeKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan

masa pelepasan:2024-02-14 19:25:38 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:598

Petua teras:Kegure Tarnovsky,Apabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bers

Apabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.

Setiap pelanggan memperhatikan harga lif, jadi bagaimana pembuat menghitung harga lif? Secara umum, tinggi, dan kapasitas pembukaan yang disimpan oleh pelanggan Pelanggan tidak perlu memberi terlalu banyak perhatian kepada perbezaan harga antara pembuat lif yang berbeza apabila membeli lif, kerana bahan yang berbeza digunakan, tanda bahan, dan proses produksi menghasilkan harga yang berbeza untuk lif Pelanggan boleh mempertimbangkan keutamaan-keutamaan lif semasa membeli, ia boleh digunakan semula

Kegure TarnovskyMenurut GB/T- ia patut dihentikan secara segera daripada digunakan. Selepas menghapuskan kerosakan dan bahaya kemalangan, apabila salah satu situasi berikut berlaku dalam kurva berkaitan dengan frekuensi penuaan ia boleh ditentukan bahawa kawasan yang ditutup oleh zon efektif mod getaran pada frekuensi itu telah mencapai kesan penuaan: kurva meningkat dan menyerap; Lengkung naik, kemudian jatuh, dan kemudian lembut; Frekuensi resonansi lengkung a-n selepas getaran lebih rendah daripada sebelum getaran; Lebar banding lengkung a-n selepas getaran sempit dibandingkan dengan sebelum getaran; puncak resonansi lengkung a-n selepas getaran menunjukkan fenomena fission; Lengkung meletup selepas turun.

Scaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.

AsakaKabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba semak sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!

Apabila menyiapkan peralatan,Kegure TarnovskyPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai, peralatan kayu, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.

Konfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan, seperti tombol penerbangan fotoelektrik, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kereta api panduan, dll., mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.


Kegure TarnovskyPrice of 10 ton mobile boarding bridgeKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan



Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.

Aliran kerja platform angkat hidraulik elektrik: Kereta trak disambung di pintu masuk gudang mengikut kedudukan lajur panduan. Selepas pintu sistem muatan dan lepaskan dibuka, butang elektrik membuka platform angkat hidraulik.

Pemindahan barang antara lantai bilik,Kegure TarnovskyPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiri, restoran, dan restoran. Tinggi rendah antara - mm, terutama sesuai untuk tempat kerja yang tidak dapat menggali lubang. And there is no need for upper lifting points with diverse forms (single column, four column) double column, stable equipment operation, simple and reliable operation, economic and convenient goods transmission, and difficult to solve narrow spaces that cannot reach the requirements. A customized delivery platform can be created, and the product hydraulic system is equipped with anti fall,Kegure TarnovskyPlatform jenis lifting platform, upper and lower door interaction, and operation buttons can be set on each floor and lifting platform workbench to achieve multi-point. Produk ini mempunyai struktur yang kuat, kapasitas yang besar pembawa muatan, angkat lembut, pemasangan dan penyelenggaran sederhana dan selesa menjadikannya peralatan pemindahan muatan yang ideal dan ekonomi untuk menggantikan lif antara lantai rendah. Peranti tahap angkat adalah terutamanya bertanggungjawab untuk pemprosesan data mekanisme operasi dan bar kerja kenderaan, dan sesuai untuk sistem kawalan elektrik platform angkat tahap diri. Sensor utama dalam sistem kawalan elektrik termasuk sensor sudut, sensor sudut panjang, sensor inklinasi paksi dua, dan simpanan tenaga sistem silinder minyak.

Berapa banyak?Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.

Bagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat? Apabila menggunakannya dalam kehidupan sehari-hari, perhatian perlu diberikan kepada pemeliharaan untuk memperpanjang jangka hidup. Di bawah, Mesin Hydraulik Jinan Dasheng akan memperkenalkan beberapa titik pemeliharaan dan perhatian untuk semua orang: brek setiap mekanisme patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk kebebasan antara pads brek dan roda untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis. Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Pembuat lif profesional mempunyai julat penuh produk, yang terkenal dalam negara dan antarabangsa peralatan kita mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya

Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita, terutama dalam operasi tinggi barang.


Kegure TarnovskyPrice of 10 ton mobile boarding bridgeKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan



Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

analisisPeriksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantung

Staf sepatutnya menyimpan mentega dan memeriksa kabel setiap minggu untuk menghindari pakaian dan air mata yang tidak perlu.

Menyesuaikan silinder minyak.

Kegure TarnovskySemak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat


Hak cipta dan notis:
1. Kegure TarnovskyPrice of 10 ton mobile boarding bridgeKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Kegure TarnovskyPrice of 10 ton mobile boarding bridgeKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Kegure TarnovskyPrice of 10 ton mobile boarding bridgeKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Kegure TarnovskyPrice of 10 ton mobile boarding bridgeKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Dallasmengesyorkanberita
DallasBerita terkini