AmersfoortMesin pembukaan hidraulikUntuk memperbaiki acuan

masa pelepasan:2024-02-15 22:41:33 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:591

Petua teras:Amersfoort,Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidra

Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan valv satu arah kawalan hidraulik, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan

Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

AmersfoortHanya apabila platform angkat hidraulik tidak boleh bermula dengan muatan, patut tekanan sistem hidraulik diperiksa. Jika tekanan berada di bawah julat normal, tetapan valv relief boleh disesuaikan. Dalam proses operasi biasa, terdapat banyak kaedah operasi yang salah yang sering meningkatkan beban pada valv overflow penghasil platform angkat tetap. Contohnya, apabila beberapa platform angkat tetap memperlambat, diperlukan untuk mendapatkan dari pembuat platform angkat tetap. Pembuat platform angkat tetap akan menghantar seseorang yang ditugaskan untuk nyahpepijat atau memberikan petunjuk telefon.

I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.

Nueva GuineaApabila jaringan keselamatan dan tindakan perlindungan lain tidak dapat diterima, tali pinggang keselamatan mesti dipakai apabila bekerja pada ketinggian lebih dari meter; Apabila membangun pada cerun tajam, perlu menarik tali keselamatan dengan betul. Pada hari ini, platform angkat bukan lagi peranti istimewa, ia hanya alat yang biasa digunakan oleh orang. Walaupun ia adalah alat, kita juga perlu menyimpannya dan menyimpannya.

Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace them

Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?


AmersfoortMesin pembukaan hidraulikUntuk memperbaiki acuan



Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

Apa perbezaan antara platform angkat hidraulik keretapi panduan dan lif& mdash;& mdash; Lif bergantung pada mesin traksi untuk menarik tali wayar besi untuk memandu kereta untuk mencapai fungsi angkat. Keuntungan adalah indah dan cepat, tetapi kelemahan adalah bahaya keselamatan. Ia diperlukan untuk menyimpan peralatan untuk mencegah tali wayar besi daripada tua, pecah, dan kereta daripada jatuh secara langsung. Walaupun peralatan perlindungan dipasang, ia juga boleh menakutkan penumpang di dalam kereta.

Sebaliknya, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.

Pengurusan kualitiApabila melepaskan berlaku, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan, serta faktor seperti panas dan deformasi, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.

Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

Pada tahap awal pemasangan platform angkat, perlu menyiapkan dengan hati-hati rancangan pembinaan khusus, dan melakukan ujian teknikal pada pegawai pemasangan untuk memastikan bahawa aras asas pemasangan dan semua aspek memenuhi keperluan penggunaan. Selain itu, perlu menjaga jalan platform angkat tidak terhalang dan mempunyai ruang yang cukup, it may cause the system to operate abnormally. Therefore, non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.

Pada titik ini, pembuatan dan pembuatan barang boleh berlangsung dan selepas itu, garpu akan pergi; Butang elektrik menutup platform angkat, papan ibu dan bibir disimpan di gudang, pintu muatan dan lepaskan ditutup, dan trak pergi.

Regarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope,AmersfoortPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiri, the crown wheel,AmersfoortPlatform mengangkat selai aluminium 8-meter, and the counterweight steel wire rope bracket

AmersfoortApabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.

Check the welding condition of the connection point, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.

Pipa boleh bekerja lebih baik untuk tahap angkat Wuhan, dan sebab utama penyegelan yang buruk adalah parut pada garis penyegelan di akhir. Sebab lain ialah seting kumpulan terlalu besar dan berulang, dan perforasi disebabkan oleh lubang kecil bentuk lubang pinhole yang menyemprot air keluar. Ini kerana ada masalah dengan bahan mentah di sekitar paip, yang mengarah kepada kejadian perforasi. Apabila paip pecah secara mengufuk dan menegak, model berbeza digunakan untuk perkara yang berbeza disebabkan model berbeza, Kita patut mengikuti keperluan platform angkat Wuhan, bukan untuk mengatakan yang murah adalah baik, sesuai untuk produk kita. Harga paip minyak tekanan tinggi dan spesifikasi paip minyak tekanan tinggi mempunyai banyak yang perlu dilakukan. Secara umum, lebih besar spesifikasi kualiti lebih tinggi harga. Penyesuaian kelajuan angkat platform adalah berkaitan dengan unit kuasa, paip minyak, silinder minyak, dan kapasitas kargo.


Hak cipta dan notis:
1. AmersfoortMesin pembukaan hidraulikUntuk memperbaiki acuan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat AmersfoortMesin pembukaan hidraulikUntuk memperbaiki acuan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan AmersfoortMesin pembukaan hidraulikUntuk memperbaiki acuan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian AmersfoortMesin pembukaan hidraulikUntuk memperbaiki acuan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Dallasmengesyorkanberita
DallasBerita terkini