Memphis Selatan BaruPlatform mengangkat menegak bebas halanganBeli kerja subsidi

masa pelepasan:2024-03-20 22:44:32 Pengguna pos:938HP166090698 Paparan halaman:546

Petua teras:Memphis Selatan Baru,Komponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusa

Komponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusan magnet kekal,Memphis Selatan BaruPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatik, dan peraturan kelajuan peraturan tegangan, dan menerima perlindungan tirai cahaya. Komponen keselamatan seperti peralatan keselamatan pembatasan kelajuan, bekalan tepat waktu syarikat profesional, dan keutamaan-keutamaan tinggi, telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!

Memphis Selatan BaruSelain itu, ia juga penting untuk memperhatikan sama ada kaedah pembukaan pintu lif adalah automatik atau manual. Bentuk pintu pembukaan sisi automatik boleh sangat menyimpan kawasan bangunan, membuat penggunaan penuh lebar rak sebanyak yang mungkin, dan membuat ia lebih selesa untuk orang yang lumpuh dan orang tua untuk digunakan, membuat ia lebih selesa.

Keprogresi lif terutamanya dicerminkan dalam pemacu dan teknologi. Teknologi regulasi kelajuan modulasi frekuensi (VVF) kini adalah teknologi utama penyimpanan tenaga dan pemacu. Sistem mikrokomputer sedar kecerdasan untuk lif dengan kadar kegagalan rendah, kepercayaan tinggi, dan kemampuan anti-gangguan yang kuat dalam penggunaan.

EsenlerPemantau kecepatan roda traksi tukar kuasa utama skrin persekitaran mesin pengawasan keselamatan pelbagai pintu lapisan kereta dan berat lawan kereta patut dipecahkan dengan pasti dengan plat tekanan untuk mencegah melepaskan.

Ada butang operasi dedikasi untuk petugas kebakaran di posisi yang sesuai di pintu masuk lif tingkat pertama. Butang operasi secara umum dilindungi oleh lembaran kaca dan mempunyai tanda merah&#quo; di tempat; Dedicated to fire protection; Kata-kata seperti.

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.


Memphis Selatan BaruPlatform mengangkat menegak bebas halanganBeli kerja subsidi



Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini

Jenis dan parameter utama lif merujuk kepada jenis lif, jenis, kaedah, kaedah seret, bentuk pintu, bentuk bilik mesin, dll.

Perjalanan masalah teknik awam umum di lokasi escalator: jarak tepi cahaya terlalu besar: dalam kes ini, panjang platform atas dan bawah escalator boleh ditambah untuk memenuhi dimensi sebenar teknik awam. Satu platform boleh dilambangkan pada satu sisi, atau kedua-dua platforma boleh dilambangkan secara bersamaan. Sambungan keseluruhan platforma atas dan bawah secara umum tidak sepatutnya melebihi mm. When lengthening the platform, attention should be paid to the length of the pit or the opening of the floor slab, which should also be lengthened at the same time. Selepas escalator dilambangkan, kekuatan pada titik sokongan atas dan bawah juga akan meningkat. Jika jarak pinggir sinar meningkat terlalu panjang, sokongan perlu ditambah di tengah-tengah trus escalator. Selain itu, mengubah sudut escalator dari darjah ke darjah juga boleh membuat pinggir sinar jauh lebih panjang.

Kualiti tinggi dan harga rendahKomponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin, tukar elektrik untuk setiap sirkuit keselamatan, dll. Ia adalah otak lif dan sistem saraf pusat lif. Gerakan, operasi, dan pintu membuka dan menutup lif semua dikawal oleh ia, jadi ia mesti dianggap sebagai keutamaan atas dalam kerja penyelamatan sehari-hari. Jangan singkat litar lif di dalam skrin semasa kerja. Apabila sistem pintu lift tidak berfungsi, seseorang pendek pintu lift untuk kesehatan untuk mencari kesalahan ini sangat berbahaya, dan terdapat banyak kemalangan apabila pendek pintu. Mengapa? Jika seseorang membuka pintu lorong dan memperluas kepala mereka ke dalam, lif berlari ke atas atau ke bawah ke titik ini, dan pintu lorong pendek, lif tidak boleh berhenti, jadi kemalangan sangat mungkin berlaku. So in our daily maintenance work, we must not short-circuit the safety circuit. If it is necessary to short-circuit, we must identify which safety component has a problem and which safety component needs to be shorted. Moreover, after maintenance or urgent repairs are completed, we must promptly remove the short-circuit wire. Pembuat lif rumah tangga profesional, dengan kualiti yang besar dan kualiti yang baik pada harga yang masuk akal. Ia adalah tahan api, tahan air, tahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai

Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.

Komponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusan magnet kekal, dan mesin pintu kereta yang merupakan pertukaran frekuensi, dan peraturan kelajuan, dan menerima perlindungan tirai cahaya. Komponen keselamatan seperti peralatan keselamatan, dan penimbal mesti dihasilkan.


Memphis Selatan BaruPlatform mengangkat menegak bebas halanganBeli kerja subsidi



Secara khusus, jangan gunakan pintu lif di lif, dan menjaga jarak tertentu. Untuk mengurangi kesan, pendekatan utama patut ialah mendarat pada kaki dan tumit, supaya kesan yang kurang boleh dihantar dari tumit ke kaki; Pada masa yang sama, lutut adalah bengkok untuk menahan kesan dan mengubah arah kesan, menghindari transmisi ke tulang belakang sebanyak mungkin, sambil melindungi otak dan jantung daripada kerosakan. Jika ada kendali di lif, supaya tidak jatuh kerana pusat graviti yang tidak stabil. Tujuan utama kaedah ini ialah mengorbankan kaki dan lengan sebagai pertukaran untuk melindungi tulang belakang jantung dan otak dari bahaya. Sudah tentu, ada kemungkinan pecahan.

pelaburanDragging Method&ndash& mdash; Kelajuan dua AC, Lift kelajuan rendah dengan modulasi frekuensi dan peraturan kelajuan sering menggunakan kelajuan dua AC (AC -) Ia mengubah bilangan tiang motor elektrik untuk mencapai peraturan kelajuan, membolehkan lif mempunyai proses operasi kelajuan rendah sebelum brek aras,Memphis Selatan BaruPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminum, dengan itu mengurangi kesan perlahan tiba-tiba semasa aras lif dan meningkatkan kesenangan penumpang. Keuntungan adalah lebih kurang pautan dan kebarangkalian kegagalan rendah, sementara kelemahan utama adalah kesenangan yang tidak baik. lif lurus bermula sering, dan kesan semasa permulaan terlalu tinggi, meningkatkan konsumsi elektrik. Ini sekarang biasanya digunakan untuk lif kargo.

Special elevator inclined elevator, with the car running along the inclined guide rail in the inclined shaft, is a transportation equipment that integrates sightseeing and transportation. Terutama selepas kawasan penduduk telah dipindahkan ke kawasan gunung disebabkan kekurangan tanah, pembangunan lif yang cenderung cepat.

When encountering this situation, it is likely caused by the poor electrical contact of the door lock on this floor. You can first press the door open button on the control panel to open the elevator and then press the door close button to close the elevator, and see if the fault is resolved and the elevator continues to operate. Anda boleh ulangi dua kali atau menggunakan tangan anda untuk membantu menutup pintu. Jika ia masih tidak berfungsi, saya perlu tekan butang pintu untuk membuka pintu dan melepaskan orang. Anda boleh beritahu jabatan pengurusan properti dengan menelepon loceng penggera atau telefon, dan mempunyai pegawai profesional memperbaikinya.

Memphis Selatan BaruSemasa penggunaan lif,Memphis Selatan BaruPlatform mengangkat bebas halangan menegak, beberapa pengguna lif mencari pekerja sementara atau syarikat yang tidak berkualifikasi untuk menyimpan lif untuk mengurangi kos dan simpan dana. Apabila masalah keselamatan muncul, walaupun unit bertanggungjawab tidak dapat ditemui. If the maintenance is carried out by elevator manufacturers or qualified professional companies, on the one hand, the maintenance technology and quality are guaranteed, and on the other hand, if any problems occur, someone is also responsible.

Membersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif. Seperti yang diketahui, dan ada cangkir minyak di atas kasut panduan. Untuk memastikan lif tidak membuat suara semasa operasi, perlu mengisi cangkir minyak secara peribadi dan bersihkan kasut panduan, dan kabin perlu bersihkan dengan teliti.

Kaedah isyarat& mdash; Apabila penumpang naik dalam lif dengan peranti penyimpanan elektrik, PC, dan mikrokomputer, pertama-tama mereka perlu memberikan lif isyarat panggilan di atas lantai mereka berada. Selepas memasuki kereta lif, mereka juga perlu mendaftar isyarat lantai mereka mahu pergi ke. isyarat ini akan terus muncul, dan isyarat lif mesti terus merekam dan mengatur perintah pelaksanaan. Ini adalah isyarat atau teknologi logik lif, yang digunakan awal dengan pemilihan kolektif mudah&flash& mdash; Relays, diikuti oleh penampilan peranti yang boleh diprogram&flash& mdash; Mesin PC. Pada hari ini, PC kebanyakan digunakan untuk lif dan escalator bekalan, sementara lif penumpang menggunakan sistem mikrokomputer, yang meningkatkan kepercayaan, anti-gangguan, dan efisiensi jadual. Paparan digital ralat memudahkan penyelamatan. Peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya


Hak cipta dan notis:
1. Memphis Selatan BaruPlatform mengangkat menegak bebas halanganBeli kerja subsidi yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Memphis Selatan BaruPlatform mengangkat menegak bebas halanganBeli kerja subsidi, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Memphis Selatan BaruPlatform mengangkat menegak bebas halanganBeli kerja subsidi adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Memphis Selatan BaruPlatform mengangkat menegak bebas halanganBeli kerja subsidi mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Dallasmengesyorkanberita
DallasBerita terkini