HajduszoboszloFabrik Penghasilan DengCheQiaoProsedur pemeriksaan masuk

  • masa pelepasan:2024-03-27 19:34:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:233
  • Penerangan pantas:

    Hajduszoboszlo,HajduszoboszloJembatan pengangkutan gudang,Alasan: sirkuit terbuka.Saya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas ten

Kandungan artikel
HajduszoboszloJembatan pengangkutan gudang,

Alasan: sirkuit terbuka.

Saya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik, penyelenggaran, dan kenderaan platform kerja tinggi dalam industri seperti pemerintahan bandar, elektrik, lampu jalanan, iklan, komunikasi, fotografi, transportasi, lapangan terbang dan pelabuhan, dan perusahaan industri dan tambang besar.

Situasi sebenar memilih dan membeli mengikut keperluan sebenar termasuk memahami objek yang digunakan, kapasitas pengangkutan, dan prestasi kerja jambatan boarding hidraulik. Kerana produk perlu dipasang dalam sumur tertutup, saiz dan kedalaman sumur menentukan spesifikasi dan dimensi jambatan penerbangan hidraulik. Saiz jambatan penerbangan hidraulik umum termasuk dimensi luaran dan dalaman, pilih optimasi yang sepadan, dan tulis program yang sepadan berdasarkan paparan aliran mereka.

Syarikat mendapat kedudukan tali silinder hidraulik di bawah keadaan silinder hidraulik yang dipilih, dengan dorongan rendah dan kelajuan angkat stabil. Hasilnya telah dianalisis.

Operasi tidak sah merujuk kepada operasi yang melebihi kemampuan muatan, muatan, dan kapasitas pengurusan yang diperlukan semasa operasi muatan dan muatan hidraulik. Kerana analisis sistem yang sukar dan kecil dari jambatan penerbangan hidraulik, kerja ini sangat arbitrari, menghasilkan buang-buang masa dan kerja. Sebagai hasilnya kelajuan logistik memperlambat, menghasilkan kehilangan lebih banyak barang. Menurut statistik, kemungkinan kerosakan kargo dalam kerja jambatan boarding hidraulik lebih tinggi daripada kerja transportasi dan penyimpanan. kerja jambatan boarding hidraulik berlebihan meningkatkan kemungkinan kerosakan kargo.


HajduszoboszloFabrik Penghasilan DengCheQiaoProsedur pemeriksaan masuk



Sambungan untuk. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.

Kerana ia digunakan dalam pelbagai kali bentuk-bentuknya berbeza. Jembatan penerbangan hidraulik tetap terutama digunakan dalam gudang besar, kilang, platform kargo, pelabuhan, lapangan terbang, dll. yang memerlukan jumlah besar muatan dan muatan kargo. Down the road, factories and warehouses are more commonly used, and mobile hydraulic boarding bridges are mostly smaller companies that need to rotate and load and unload goods on a large scale.

Tombol keselamatan jambatan naik hidraulik bergerak juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi. When air is mixed into hydraulic oil, the relief valve gets stuck or severely worn,HajduszoboszloMaintenance of boarding bridge, and the fatigue deformation of the relief valve spring leads to unstable pressure regulation of the relief valve. The pressure release time of the relief valve is too short, which can easily lead to local stability of the pilot valve performance of the relief valve. Bunyi dihasilkan oleh getaran udara valv pilot. Oleh itu, kita patut bersihkan valv keselamatan secara peribadi, dan menggantikannya jika ia rosak atau dipakai berat.

jumlah kosReason: The return valve is not closed.

Langkah pencegahan: Peribadi semak penyegelan antaramuka paip masuk minyak dan titik penyegelan lain untuk menghalang udara masuk; Pada masa yang sama, mengeluarkan udara dalam sistem selepas setiap perubahan minyak.

Semasa operasi, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.


HajduszoboszloFabrik Penghasilan DengCheQiaoProsedur pemeriksaan masuk



Langkah pencegahan: Peribadi semak penyegelan antaramuka paip masuk minyak dan titik penyegelan lain untuk menghalang udara masuk; Pada masa yang sama, mengeluarkan udara dalam sistem selepas setiap perubahan minyak.

Pengurusan kualiti[UNK][UNK]. When the non loading and unloading operation of the mobile boarding bridge temporarily stops, the guide plate needs to be retracted and parked in the designated position. Jika diletakkan di luar, perlu menutupinya dengan kain yang tidak bergerak air, bukti hujan dan skrin matahari untuk mencegah cat dek menjadi basah dan berkarat. Pada masa yang sama,HajduszoboszloJembatan penerbangan hidraulik bergerak, mengangkat gelang tetap depan boleh mengangkat ban jambatan naik bergerak dari tanah, menghindari perlumbaan berat badan, dan mengurangi kerosakan ban. Jika titik-titik di atas dicatat semasa penyimpanan, tidak hanya boleh kehidupan perkhidmatan jambatan diperlukan tetapi juga masalah tidak perlu boleh dihindari.

Kerana kuasa beratnya, tekanan hidraulik sangat digunakan untuk pengangkutan menegak barang antara bangunan tinggi disebabkan ciri-cirinya seperti muatan besar dan berat yang stabil. Jembatan naik tetap mengadopsi silinder minyak dan transmisi rantai, dengan sedikit bahagian bergerak dan kurang muatan kerja penyelamatan daripada jembatan naik tetap garpu gunting. Jembatan naik tetap mempunyai struktur yang sempit dan menggunakan kurang perlindungan daripada jembatan naik tetap garpu gunting. Hidup perkhidmatannya jauh lebih lama daripada jambatan naik tetap garpu gunting, dan jembatan naik tetap menerima transmisi hidraulik dan mempunyai beban yang lebih besar. Tinggi penghantaran jambatan pengangkutan tetap jauh lebih tinggi daripada jambatan pengangkutan tetap garpu gunting, dengan tinggi penghantaran beberapa puluhan meter dan kestabilan yang lebih baik daripada jambatan pengangkutan tetap garpu gunting. Jembatan penerbangan tetap mengadopsi kombinasi berat badan diri dan berat kargo, yang lebih ekonomi daripada operasi lif kargo biasa.

Jembatan penerbangan ton segera dipasang pada pinggir luar platform perkhidmatan pembuatan semasa keseluruhan proses pemasangan. Apabila dilaksanakan, tidak perlu menggali atau mengubur ruang dalam pembangunan terowong pada platform muatan dan membuang, dan kebanyakan bangunan tidak perlu diubahsuai dalam terma struktur.

HajduszoboszloAfter the vehicle is in place, release the return valve, lower the shaft, and smoothly install the lip on the rear of the vehicle. Rantai paksi ditetapkan pada kenderaan. Pada titik ini, sistem hidraulik tidak akan dan boleh mula bekerja.

Pengeluaran: Tambah minyak hidraulik yang cukup untuk menghapuskan masalah.

Langkah-langkah pencegahan semasa menggunakan jambatan naik hidraulik berharap akan membantu anda.


HoustonMaklumat produk lain
  • TulsaPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaHarga hari ini

    TulsaPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaHarga hari ini

  • TulsaPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaKualiti secara langsung menentukan kualiti keleng

    TulsaPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaKualiti secara langsung menentukan kualiti keleng

  • QaxPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis keringKaedah masalah dan penyelesaian masalah b

    QaxPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis keringKaedah masalah dan penyelesaian masalah b

  • DarmstadtMemangkat platform hidraulikKaedah buruk apa yang harus dicegah

    DarmstadtMemangkat platform hidraulikKaedah buruk apa yang harus dicegah

  • DarmstadtJembatan penerbangan tetap hidraulikCara menggunakannya dengan lebih baik

    DarmstadtJembatan penerbangan tetap hidraulikCara menggunakannya dengan lebih baik

  • TallaghtJembatan naik kecil sederhanaTekanan kritikal industri

    TallaghtJembatan naik kecil sederhanaTekanan kritikal industri

  • TallaghtPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriCeramah Ringkas mengenai Perkara Yang Perl

    TallaghtPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriCeramah Ringkas mengenai Perkara Yang Perl

  • TallaghtPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaSebilangan besar digunakan di bili

    TallaghtPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaSebilangan besar digunakan di bili

  • segera:Peringatan: Maklumat HajduszoboszloFabrik Penghasilan DengCheQiaoProsedur pemeriksaan masuk memberi anda HajduszoboszloFabrik Penghasilan DengCheQiaoProsedur pemeriksaan masuk oleh syarikat kami, perkhidmatan HajduszoboszloFabrik Penghasilan DengCheQiaoProsedur pemeriksaan masuk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HajduszoboszloFabrik Penghasilan DengCheQiaoProsedur pemeriksaan masuk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HajduszoboszloFabrik Penghasilan DengCheQiaoProsedur pemeriksaan masuk. HajduszoboszloFabrik Penghasilan DengCheQiaoProsedur pemeriksaan masuk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HajduszoboszloFabrik Penghasilan DengCheQiaoProsedur pemeriksaan masuk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!