KoshalinJembatan naik hidraulik tetapCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian

  • masa pelepasan:2024-03-27 19:34:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:581
  • Penerangan pantas:

    Koshalin,Dengan senarai Kumpulan Alibaba di New York Stock Exchange di Amerika Syarikat, selamat datang untuk bertanyaKemudian, d

Kandungan artikel

Dengan senarai Kumpulan Alibaba di New York Stock Exchange di Amerika Syarikat, selamat datang untuk bertanya

Kemudian, disebabkan skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza frekuensi operasi juga adalah faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, hantar, dan digunakan. Ia boleh dibayangkan bahawa disebabkan operasi jangka panjang yang sering dan kekurangan pemeliharaan biasa, tekanan pada jambatan naik tetap akan mengurangkan hidup perkhidmatannya.

KoshalinSpesifikasi dan dimensi jambatan pengangkutan bergerak: (mm) Panjang jambatan - mm (+ Lebar jambatan - mm) Julat perlampatan - - Muatan nilai: T T T Frekuensi cranking tangan julat penuh - kali Julat boleh diatur Tinggi: -DCQY-. Saiz: Julat perlampatan: mm Panjang jambatan: mm Lebar jambatan: mm Frekuensi cranking tangan julat penuh: Sokongan utama: Pipa besi bentuk istimewa digunakan.

Penjagaan dan penjagaan harian jambatan penerbangan hidraulik memerlukan pegawai yang ditugaskan untuk periksa secara peribadi struktur kurungan dan panel dekoratif untuk keadaan yang baik. Minyak dan mentega ditambah ke gudang dan komponen setiap bulan. Bahagian yang terluka secara peribadi diperiksa, dipelihara, diperbaiki, dan diganti setiap bulan, terutama untuk komponen yang sering bergetar dan memakai kuat. Selain itu, untuk wayar, perhatian istimewa perlu diberikan kepada komponen ini, Peribadi periksa sama ada kabel sudah tua dan sama ada ada ada kerosakan atau kebocoran. Ia diperlukan untuk menggantikan wayar yang tua pada masa yang tepat untuk mencegah kerosakan peribadi disebabkan kebocoran. Lift bekalan kilang patut dipilih sebanyak yang mungkin dengan struktur pemasangan sederhana penggunaan yang sesuai, kapasitas pembawa muatan besar, dan keuntungan-keuntungan tinggi, untuk memenuhi keperluan penggunaan yang dijangka.

MichalovcePlatform perkhidmatan jambatan pengangkutan hidraulik dan plat bibir akan disambungkan ke ruang pendek semasa operasi, membolehkan jambatan memilih jambatan dengan kekuatan pemampatan tinggi dan kepercayaan tinggi semasa proses aplikasi. Skema reka peralatan akan menggunakan kuasa tinggi; U-shaped” Cerita. Dengan cara itu, dalam keadaan tertentu, memastikan operasi bebas deformasi jangka panjang di bawah muatan tinggi. Saiz viskositi minyak hidraulik yang digunakan segera mempengaruhi kadar peningkatan. Minyak hidraulik termasuk dalam kategori produk kimia organik sebagai minyak bahan mentah, yang boleh menyebabkan kerosakan buruk kepada kesehatan fizikal dan mental. Kenalan segera dengan kulit dan mata boleh menyebabkan kerosakan yang signifikan. Apabila menggunakan minyak hidraulik, # digunakan pada musim panas dan # digunakan pada musim sejuk, dan ia diganti dua kali setahun. Apabila disambungkan dan menggantikan, penting untuk memastikan bahawa minyak hidraulik benar-benar dilepaskan ke dalam bekas, dan tindakan efektif perlu diambil untuk memperbaiki kebocoran dan menyerap minyak.

Untuk mencegah pegawai melangkah secara tidak sengaja ke dalam paksi dan menyebabkan kemalangan semasa turun. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan.

Press the start button, and the fixed hydraulic boarding bridge will automatically rise. Apabila ia mencapai kedudukan tinggi, panel depan akan terbuka sepenuhnya.


KoshalinJembatan naik hidraulik tetapCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian



Apabila jambatan pengangkutan hidraulik dimuatkan dan berfungsi, ia tidak akan mengangkat. Alasan utama adalah bahawa setiap jambatan pengangkutan sering mempunyai kapasitas kargo nilai sendiri. Apabila ia dimuatkan dan ditangkap, akan ada situasi yang lemah mengangkat atau tidak mampu mengangkat. Oleh itu, ia berkesan untuk memastikan bahawa barang-barang tidak berlebihan dalam perjalanan. Untuk orang-orang yang telah menggunakan produk ini, jembatan boarding hidraulik mungkin diketahui dengan baik. untuk orang-orang di antara kita yang telah mencapai kejayaan mekanik, kegemaran tidak boleh dibatasi dengan produk yang biasa. Jembatan penerbangan hidraulik digunakan secara luas dalam platforma bekalan dan fasilitas muatan dan muatan bimbit, dan digunakan bersama dengan forklift.

[UNK][UNK]. Jembatan naik bimbit digunakan di tempat di mana tiada platform memuatkan dan memuatkan pada laman atau di mana memuatkan dan memuatkan bimbit barang diperlukan. Jika tidak ada platform memuatkan dan memuatkan pada laman logistik, sebagai tindakan pembaikan, jambatan boarding bimbit adalah penyelesaian yang sangat sesuai. jambatan boarding bimbit sama dengan cerun struktur besi bergerak, dan forklift juga boleh memandu secara langsung ke dalam kereta trak untuk operasi muatan dan unloading batch. Hanya satu orang yang diperlukan untuk beroperasi tanpa perlukan bekalan kuasa, yang boleh mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat.

Modul keseluruhan paip masuk air dari jambatan boarding hidraulik mesti mempunyai sistem hidraulik yang masuk akal semasa proses aplikasi sehingga peralatan mempunyai ketat udara yang baik dan jangka layanan panjang, dan tinggi peralatan ditetapkan pada platform perkhidmatan muatan dan lepaskan. The hydraulic press boarding bridge is used to maintain rapid loading and unloading of goods

ejenUntuk menghindari kemalangan yang mungkin berlaku di dalam jambatan penerbangan semasa turun. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan. Semasa menggunakan jambatan naik, jika ia digunakan dengan betul menurut arahan dan peraturan, dan perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan beberapa perincian, yang boleh memperlambat penuaan jambatan naik dan memperpanjang hidup perkhidmatannya. Memperbesarkan nilai jambatan naik.

Jembatan trak besar berfungsi lebih baik sebagai jembatan penerbangan hidraulik antara trak besar dan forklift elektrik semasa memuatkan,KoshalinJembatan pengangkutan profesional, memuatkan, pengangkutan, dan pengangkutan. According to classification, it can be simply divided into mobile boarding bridges and fixed boarding bridges. Mobile boarding bridges are also divided into mechanical boarding bridges and hydraulic boarding bridges. Fixed boarding bridges are generally divided into hydraulic boarding bridges, airbag boarding bridges (also known as pneumatic boarding bridges or airbag boarding bridges), simple boarding bridges or mechanical boarding bridges.

Kedua, pemilihan stesen pam hidraulik dan silinder minyak untuk jambatan naik hidraulik tetap juga penting. Peralatan ini adalah komponen pusat peralatan luaran dan tidak dapat diabaikan. Ini tidak hanya menentukan penggunaan jangka panjang jambatan naik hidraulik tetap, tetapi juga ketidakmampuan untuk menyokong keseluruhan proses operasi!


KoshalinJembatan naik hidraulik tetapCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian



Apabila menggunakan benteng, pastikan permukaan bangku kerja stabil dan tegas, dan rantai tetap mesti tetap pada kenderaan. Kelajuan semasa pengangkutan adalah jam.

Jabatan jualanIa adalah tinggi dan memakan masa, jadi biaya adalah secara alami lebih tinggi, jadi harga penyesuaian tidak-piawai adalah secara alami lebih tinggi daripada jambatan boarding konvensional. Mari kita lihat aspek apa yang kita perlu tahu sebelum menyesuaikan jambatan boarding.

Pekerja bukan profesional tidak dibenarkan untuk melepaskan peralatan listrik dengan kehendak untuk mencegah kejutan listrik atau sambungan yang salah. Dari ini, ia boleh dilihat bahawa semasa menggunakan jambatan naik hidraulik tetap,KoshalinJembatan naik bergerak hidraulik, operator tidak perlu kurang berhati-hati. Untuk keselamatan anda, sila beroperasi menurut peraturan.

Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan.

KoshalinApabila menggunakan pompa manual, pertama-tama kembalikan butang valve minyak dan ketat ke arah jam. Tekan pengendali untuk perlahan-lahan mengangkat jambatan.

Sambungkan kunci paksi dengan kenderaan dengan ketat, memastikan paksi dan kenderaan tersambung dengan selamat untuk perjalanan. Pada kenderaan bekas Perancis, hook besi di jambatan papan terletak pada hook dedikasi kenderaan bekas quasi; Pada trak bekas biasa, and no) at the junction of the inspection bridge and the vehicle can be secured, steel plates or other grounding pads can also be used.

Penjagaan dan penjagaan harian jambatan penerbangan hidraulik memerlukan pegawai yang ditugaskan untuk periksa secara peribadi struktur kurungan dan panel dekoratif untuk keadaan yang baik. Minyak dan mentega ditambah ke gudang dan komponen setiap bulan. Bahagian yang terluka secara peribadi diperiksa, dipelihara, diperbaiki, terutama untuk komponen yang sering bergetar dan memakai kuat. Selain itu, untuk wayar,KoshalinJembatan pengangkutan yang tetap, perhatian istimewa perlu diberikan kepada komponen ini, Peribadi periksa sama ada kabel sudah tua dan sama ada ada ada kerosakan atau kebocoran. Ia diperlukan untuk menggantikan wayar yang tua pada masa yang tepat untuk mencegah kerosakan peribadi disebabkan kebocoran. Lift bekalan kilang patut dipilih sebanyak yang mungkin dengan struktur pemasangan sederhana, penggunaan yang sesuai, kapasitas pembawa muatan besar, dan keuntungan-keuntungan tinggi untuk memenuhi keperluan penggunaan yang dijangka.


HoustonMaklumat produk lain
  • ZoetermeerPlatform mengangkat trek panduan tetapmelabur

    ZoetermeerPlatform mengangkat trek panduan tetapmelabur

  • ZoetermeerHarga lif kecil rumah tanggaProses pengeluaran

    ZoetermeerHarga lif kecil rumah tanggaProses pengeluaran

  • DinajpurSaiz pengubah jenis kering 1000Penyelesaian untuk melupakan yang terkubur semasa pembinaan

    DinajpurSaiz pengubah jenis kering 1000Penyelesaian untuk melupakan yang terkubur semasa pembinaan

  • Lido di RomaPlatform angkat hidraulik bergerakInovasi teknologi

    Lido di RomaPlatform angkat hidraulik bergerakInovasi teknologi

  • Lido di RomaTanda paksi naikApakah alat dan keperluan kualiti lini pengeluaran?

    Lido di RomaTanda paksi naikApakah alat dan keperluan kualiti lini pengeluaran?

  • Santa AnaCustomized hydraulic fixed boarding bridgeCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

    Santa AnaCustomized hydraulic fixed boarding bridgeCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

  • Santa AnaPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingMempengaruhi faktor harga

    Santa AnaPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingMempengaruhi faktor harga

  • Santa AnaHarga lif rumah tangga 5 tingkatApakah jenisnya

    Santa AnaHarga lif rumah tangga 5 tingkatApakah jenisnya

  • segera:Peringatan: Maklumat KoshalinJembatan naik hidraulik tetapCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian memberi anda KoshalinJembatan naik hidraulik tetapCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian oleh syarikat kami, perkhidmatan KoshalinJembatan naik hidraulik tetapCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KoshalinJembatan naik hidraulik tetapCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KoshalinJembatan naik hidraulik tetapCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian. KoshalinJembatan naik hidraulik tetapCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KoshalinJembatan naik hidraulik tetapCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!