HyeliaPlatform angkat hidraulik diletak silinderSkop penggunaan standard bahan

  • masa pelepasan:2024-03-28 18:53:38
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:411
  • Penerangan pantas:

    Hyelia,Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.Berikutnya, mari ki

Kandungan artikel

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.

Berikutnya, mari kita memperkenalkan pendek kepada pembuat platform angkat.

HyeliaPenyelamatan tekanan penuaan panas biasanya sesuai untuk potongan kerja kecil, sementara struktur dasar angkat mempunyai volum besar dan tidak mempunyai oven aneling yang cukup besar. Penggunaan penuaan biasa mengambil satu tahun dan siklus produksi terlalu panjang, jadi kedua-dua kaedah ini tidak boleh dilakukan. Selepas penyelidikan dan pemahaman oleh pembuat, ia ditemukan bahawa memilih titik sokongan yang sesuai untuk komponen struktur terwelded besar boleh melakukan penyelesaian tekanan penuaan getaran. Oleh itu pembuat telah memutuskan untuk menggunakan penuaan getaran untuk melepaskan tekanan dari dasar platform mengangkat. Promosion jangka panjang penghasil penindasan,HyeliaPlatform penunggang jenis trek panduan,HyeliaLajur ganda platform mengangkat selai aluminium, tanda lama, keuntungan harga, dan kualiti yang dijamin!

[UNK][UNK]?? Unit pengawasan akan memenuhi tanggungjawab keselamatannya secara efektif, dan jika mana-mana kemalangan keselamatan produksi berpotensi ditemui, ia akan memerlukan unit pemasangan dan unit pengguna untuk memperbaiki dalam tempoh yang ditentukan. Jika unit pemasangan dan unit pengguna menolak memperbaiki, mereka akan segera melaporkan kepada unit pembinaan

HurutaBersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru

Regarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel, dan pegawai mendaki dan gemetar semasa mengangkat dilarang.

Apabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.

Strategi pakejCheck the welding condition of the connection point and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.

Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform, kita tidak telah mengumpulkan mereka, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.


HyeliaPlatform angkat hidraulik diletak silinderSkop penggunaan standard bahan



Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?

jumlah kosDi atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

Semasa perawatan penuaan, peralatan mencetak lengkung penuaan getaran online. Menurut lengkung, hujung depan lengkung a-t menunjukkan tendangan naik, menunjukkan bahawa kelembatan di dalam komponen menurun selepas rawatan getaran, jadi amplitud bertambah secara perlahan-lahan; Sejak itu, perubahan amplitud telah pada dasarnya stabil, yang sesuai dengan piawai penghakiman garis pengamatan lengkung, jadi ia boleh ditentukan bahawa bahagian kerja telah mencapai kesan. Langkah-langkah pencegahan untuk menggunakan platform angkat elektrik adalah sebagai berikut: unit pengguna patut mengatur seseorang yang dedikasi untuk beroperasi platform angkat dan mengembangkan perincian dan tindakan pencegahan keselamatan untuk menggunakan platform angkat berdasarkan situasi unit mereka sendiri, dan menggantungnya dalam posisi yang terkenal. Apabila bekerja pada platform angkat elektrik, pemandu profesional dan operator mesti dilengkapi, dan mereka mesti melatih khusus dan dipilih. Mereka mesti memegang sijil yang sesuai dan mengambil tanggungjawab sesuai dengan keadaan sebenar kerja. After the construction is completed,HyeliaJambatan naik bimbit 8 ton, pemandu zy mesti memeriksa dengan hati-hati sistem elektrik, hidraulik dan mekanik platform, memeriksa julat kerja trak platform angkat, dan menghapuskan halangan yang menghalangi putaran dan berjalan trak platform angkat. Dan kosongkan platform ke atas dan ke bawah beberapa kali untuk memeriksa mana-mana kesalahan atau fenomena yang tidak normal. Ia juga perlu memperhatikan keperluan stesen pendaratan platform untuk mana-mana perbezaan yang jelas yang tidak normal. Perbaikan profesional jaminan kualiti untuk pembuat pesawat. Aktiviti promosi sedang berlangsung, dan pelanggan baru dan lama diterima untuk berkonsultasi

Tingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.

HyeliaApabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.

Semak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih

Jatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel, gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licin


Maklumat produk lain
  • SalernoPlatform mengangkat secara keseluruhanPermintaan menyusut dengan cepat

    SalernoPlatform mengangkat secara keseluruhanPermintaan menyusut dengan cepat

  • SalernoFlip belakang pemutar hidraulikCara memilih peralatan yang sesuai dengan anda

    SalernoFlip belakang pemutar hidraulikCara memilih peralatan yang sesuai dengan anda

  • BāgherhātRalat pengubah kuasaCara mengekalkan bumbung kren semasa pembinaan

    BāgherhātRalat pengubah kuasaCara mengekalkan bumbung kren semasa pembinaan

  • Dun LaoghairePlatform angkat hidraulik 3 tonManfaat dan kesan positif strategi

    Dun LaoghairePlatform angkat hidraulik 3 tonManfaat dan kesan positif strategi

  • Dun LaoghairePlatform jembatan naikPetikan Inventori

    Dun LaoghairePlatform jembatan naikPetikan Inventori

  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgAngkat jambatan naik bimbit hidraulikPenyelesaian masalah demam

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgAngkat jambatan naik bimbit hidraulikPenyelesaian masalah demam

  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterinformasi produk

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterinformasi produk

  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgFlip plate hydraulic roadblock machinePengeluaran profesional

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgFlip plate hydraulic roadblock machinePengeluaran profesional

  • segera:Peringatan: Maklumat HyeliaPlatform angkat hidraulik diletak silinderSkop penggunaan standard bahan memberi anda HyeliaPlatform angkat hidraulik diletak silinderSkop penggunaan standard bahan oleh syarikat kami, perkhidmatan HyeliaPlatform angkat hidraulik diletak silinderSkop penggunaan standard bahan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HyeliaPlatform angkat hidraulik diletak silinderSkop penggunaan standard bahan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HyeliaPlatform angkat hidraulik diletak silinderSkop penggunaan standard bahan. HyeliaPlatform angkat hidraulik diletak silinderSkop penggunaan standard bahan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HyeliaPlatform angkat hidraulik diletak silinderSkop penggunaan standard bahan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!