HyeliaLift menegak boleh capaiMaklumat Pembekal

  • masa pelepasan:2024-03-28 18:53:38
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:496
  • Penerangan pantas:

    Hyelia,Pulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.Dalam kes api apabila diperintahkan o

Kandungan artikel

Pulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.

Dalam kes api apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai pertama untuk memasuki keadaan peperangan api, lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu, kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.

HyeliaPada tahun , Unit Mekanikal Industri dan Elektrik Jabatan Pembangunan Biro Kerja Awam Bandar Shanghai mula bertanggungjawab untuk mendaftar, pemeriksaan, dan lesen lif di seluruh bandar. Pada tahun , sistem jurutera penyediaan lif telah diusulkan dan dilaksanakan. Pada bulan Februari , peraturan telah dibentuk untuk menguatkan pemeriksaan biasa lif, mencerminkan tekanan awal pada pengurusan keselamatan lif di China.

Kenyamanan merujuk kepada kesan sensori pemecut lif, getaran, bunyi, dekorasi, cahaya dan indikator lain pada orang. Bunyi ini terutama dihasilkan oleh mesin tarik, jadi perlu memilih mesin tarik dengan bunyi rendah. Sistem ini boleh mengurangi getaran dan meningkatkan kesenangan.

KaramanPerhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan sehari-hari, ia akan menyebabkan memakai dan merobek pada komponen mekanik lif, memperpendek hidup perkhidmatannya dan mencegah penggunaan normal lif.

Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini

Kembangkan peraturan dan perjanjian industri,HyeliaPembuat flipper hidraulik, menetapkan mekanisme industri dan perusahaan disiplin diri. Mengawasi pelaksanaan peraturan dan perjanjian industri, dan standardisasi perilaku produksi dan operasi perusahaan.


HyeliaLift menegak boleh capaiMaklumat Pembekal



Jarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjah

Lif perubatan, dirancang untuk membawa katil hospital, penahan dan kenderaan perubatan, mempunyai kabin panjang dan sempit.

Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.

marketPersatuan Elevator Cina akan mengikuti perbaikan dan pembukaan, memulakan ke hadapan, belajar dengan rendah hati semua teknologi dan pengurusan yang maju dari sumber-sumber rumah dan antarabangsa, dan terlibat dalam pertukaran di seluruh industri, berusaha untuk mempromosikan kemajuan teknologi dan meningkatkan kualiti industri dan mempromosikan perusahaan lif untuk menyediakan produk-produk lif yang lebih maju dan perkhidmatan yang Syarikat lif menyatakan bahawa lif lama, yang telah digunakan selama tahun, tidak hanya menguasai ruang yang besar, tetapi juga mempunyai hanya satu kompartemen lif per lif, menjadikannya jelas tidak lagi sesuai untuk masyarakat modern yang berkembang dengan cepat. Pertumbuhan cepat penduduk bandar telah menyebabkan; Lif berbilang; Rancangan ini muncul pada saat sejarah.

Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.

Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.


HyeliaLift menegak boleh capaiMaklumat Pembekal



Kaedah Pemacu&# & mdash; Keuntungan mesin tarik perlengkapan cacing dan mesin tarik tanpa perlengkapan magnet yang kekal dibandingkan dengan mesin tarik perlengkapan cacing adalah: struktur sederhana dan kompat, volum kecil, dan berat ringan. Due to the fact that the permanent magnet synchronous traction machine is directly driven, without worm gear or worm drive, and without the stator coil that occupies a significant amount of space required for asynchronous motors, its main material is high energy density, high residual magnetic induction, and high coercive force neodymium iron boron. Its air gap magnetic density generally reaches over .T, teknikal, dan latihan profesional dan melakukan konsultasi. Urus pertukaran teknik antarabangsa dan antarabangsa dan aktiviti kerjasama dalam industri lif,HyeliaPenggunaan rumah tangga lif penglihatan, dan tamu pameran lif dan teknologi dan memesan mesyuarat. Di bawah petunjuk jabatan-jabatan yang berkaitan, mengatur kuasa saintifik dan teknologi dalam industri untuk melaksanakan kemajuan teknologi utama dan pembangunan dan pembangunan produk baru utama, melaksanakan kemajuan saintifik dan teknologi dalam industri lif, dan mencadangkan produk teknologi tinggi dan branded dalam industri.

Jenis lif diklasifikasikan berdasarkan penggunaan mereka. Such as passenger elevators, cargo elevators, hospital bed elevators,HyeliaPlatform mengangkat bebas halangan menegak, etc.

Kurangkan bunyi keseluruhan mesin. Kerana tiada bunyi dari perlindungan semasa operasi kelajuan tinggi bagi enjin asinkron dan tiada bunyi dari transmisi gear cacing, bunyi keseluruhan boleh dikurangi dengan -db (A) Penggunaan tenaga rendah. Dari prinsip kerja bagi motor sinkronik magnet kekal, boleh dilihat bahawa kegembiraan mereka dicapai oleh magnet kekal, faktor kuasa lif boleh mencapai tahap yang sangat tinggi. Pada masa yang sama, rotor motor tidak mempunyai semasa dan tidak ada masalah kehilangan elektronik. Secara umum, ia mengurangkan konsumsi dengan % -% dibandingkan dengan enjin yang tidak tersimpan. Kerana kekurangan efisiensi rendah dan penggunaan tenaga tinggi pasangan pemindahan gear cacing, penggunaan tenaga lebih berkurang.

HyeliaThe elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.

Secara khusus, jangan gunakan pintu lif di lif, dan menjaga jarak tertentu. Untuk mengurangi kesan, pendekatan utama patut ialah mendarat pada kaki dan tumit, supaya kesan yang kurang boleh dihantar dari tumit ke kaki; Pada masa yang sama, lutut adalah bengkok untuk menahan kesan dan mengubah arah kesan, menghindari transmisi ke tulang belakang sebanyak mungkin, sambil melindungi otak dan jantung daripada kerosakan. Jika ada kendali di lif, pastikan menggunakannya, supaya tidak jatuh kerana pusat graviti yang tidak stabil. Tujuan utama kaedah ini ialah mengorbankan kaki dan lengan sebagai pertukaran untuk melindungi tulang belakang, jantung dan otak dari bahaya. Sudah tentu, ada kemungkinan pecahan.

Butang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesional lif boleh membantu atau meminta penyelamatan.


Maklumat produk lain
  • SalernoPlatform mengangkat secara keseluruhanPermintaan menyusut dengan cepat

    SalernoPlatform mengangkat secara keseluruhanPermintaan menyusut dengan cepat

  • SalernoFlip belakang pemutar hidraulikCara memilih peralatan yang sesuai dengan anda

    SalernoFlip belakang pemutar hidraulikCara memilih peralatan yang sesuai dengan anda

  • BāgherhātRalat pengubah kuasaCara mengekalkan bumbung kren semasa pembinaan

    BāgherhātRalat pengubah kuasaCara mengekalkan bumbung kren semasa pembinaan

  • Dun LaoghairePlatform angkat hidraulik 3 tonManfaat dan kesan positif strategi

    Dun LaoghairePlatform angkat hidraulik 3 tonManfaat dan kesan positif strategi

  • Dun LaoghairePlatform jembatan naikPetikan Inventori

    Dun LaoghairePlatform jembatan naikPetikan Inventori

  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgAngkat jambatan naik bimbit hidraulikPenyelesaian masalah demam

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgAngkat jambatan naik bimbit hidraulikPenyelesaian masalah demam

  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterinformasi produk

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterinformasi produk

  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgFlip plate hydraulic roadblock machinePengeluaran profesional

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgFlip plate hydraulic roadblock machinePengeluaran profesional

  • segera:Peringatan: Maklumat HyeliaLift menegak boleh capaiMaklumat Pembekal memberi anda HyeliaLift menegak boleh capaiMaklumat Pembekal oleh syarikat kami, perkhidmatan HyeliaLift menegak boleh capaiMaklumat Pembekal dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HyeliaLift menegak boleh capaiMaklumat Pembekal, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HyeliaLift menegak boleh capaiMaklumat Pembekal. HyeliaLift menegak boleh capaiMaklumat Pembekal di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HyeliaLift menegak boleh capaiMaklumat Pembekal, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!